mihcaoj Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=58 - har tenkt å kjøpe meg ny harddisk og lurer på om denne er noe tess? noen erfaringer?? takk takk =) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 WD har jeg bare gode erfaringer med, dog noen mener de bråker...jeg er IKKE en av dem! Ville kjøpt den jeg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er ett veldig bra tilbud. Jeg har fem disker fra WD i maskinen min. Dønn stabile alle sammen, og jeg er absolutt ikke plaget av støy. Lenke til kommentar
kravez Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 joda, bra tilbud, men jeg ville satset på å kjøpe en s-ata disk, og ikke en ide, hvis du har s-ata utganger på HK'e ditt da. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har samme HD selv, og er fornøyd med den. Stabil og den støyer ikke Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 av alle mine harddisker(som begynner å bli endel) har eg erfart att dem fleste produsentene er veldig gode. Det eneste eg syns er rart er att 4/4 harddisk døder har alle vært WD disker på henholdsvis 3x120gb 1x80 gb. Har både Seagate og Maxtor i maskinene mine og eg ville anbefalt maxtor til deg i dag pga dem har 16mb cache. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Merker man stor forskjell på 8/16mb cache?? Har allerede bestilt den på tilbud, men mulig senere. Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er jo selvfølgelig forskjell, og 16mb cache er fremtidsrettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå