tjodrik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Etter installering og avinstallering av et drittprogram forsvant ikonet til harddisken min, og har nå denne som dere ser på bildet. Hvor finner jeg det gamle ikonet, og hvor stiller jeg inn at det er dette ikonet Windows skal bruke? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nøyaktig det samme problemet. Håper det er noen som kan hjelpe oss. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 bruk windows restore enkelt og greit! eller Control Panel -> Display Properties -> Desktop -> Customize Desktop -> Restore Default Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 kanskje denne kan hjelper dere: http://www2.whidbey.net/djdenham/icons.htm lykke til Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 TweakXP har en "recover icons" funksjon. Sjekk det ut. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 TweakXP har en "recover icons" funksjon. Sjekk det ut. Har prøvd det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hm... Du kan også prøve TweakUI og se om det blir fikset da... Hvilket program var det som skapte problemene? Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Det var HDDLife 2.0 som ødela ikonet for meg. Folk som svarer her skriver om skrivebords-ikoner, men harddisk-ikonet er ikke noe skrivebords-ikon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå