Asus Radeon 9800XT Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei jeg har Megaworks 550 surround anlegg, så ønsker jeg og kunne velge hvor høy lyden i de bakerste høytalerene skal være i forhold til de forran. f.eks at jeg har halv lyd på de forran og full guffe på de bak.. De bakerste høytaleren er litt lenger vekke så jeg hører ikke de så godt skjønner dere. Mvh: Thomas W Ønsker da og laste ned et enkelt lite program som er gratis! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har su skjekket om du kan stille det inn på egenskapene til lydkortet? Det kan jeg... Endret 19. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei jeg har Megaworks 550 surround anlegg, så ønsker jeg og kunne velge hvor høy lyden i de bakerste høytalerene skal være i forhold til de forran. f.eks at jeg har halv lyd på de forran og full guffe på de bak.. Hei, Ufattelig bra maskinvare du har i profilen din! Jeg er sikker på, at du også har et bra/dyrt lydkort også - hvor der følger med en bra driver/software, der kan stille lydstyrken på hver enkelt høyttaler - akkurat som du vil ha det! Kik i egenskaber for lydkortet. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Det fulgte ikke med noe program\drivere med lydkort? Endret 19. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Takk skal du ha Kimmer. Bruker bare lydkortet som er i Hovedkortet og den ekke tess. Endret 19. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg syns det er direkte RÆVA gjort av dere å småpirke på skrivefeil. Dere kan poengtere det HVIS dere har noe annet relevant å komme med og ikke starte en diskusjon om hvem bil osv. Ser jeg dette neste gang så blir jeg serriøst pissed. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Gå inn på volumkontroll og vis avanserte alternativer så velger du bare volum på front, bak , sub osv. Endret 19. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Off Topic snakk fjernet. Denne form for uthenging av brukere vil heller ikke bli akseptert! Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Takk skal du ha tørfisk! Jeg blir nesten rørt over den overbeskyttelsen nå jeg Mvh: Thomas Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk skal du ha tørfisk! Jeg blir nesten rørt over den overbeskyttelsen nå jeg Mvh: Thomas Husker ikke hva jeg sa siden innlegget mitt er blitt redigert, hva var det jeg skrev? Fikk du stillt inn volum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå