b-duvaland Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Codswallop, jeg ser du er ny her, men i fremtiden, ikke dra frem flere måneder gamle tråder, innholdet er som oftest utdatert, start heller en ny diskusjon hvis du lurer på noe... ser du har dratt fram flere også... Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Grafikk er sjeldent det viktigste med et spill... Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Kan vi slutte med denne konsolkrigen? Vet at jeg har deltat i noen battles jeg også og burde aldri ha gjort det. Let's play games og utveksle erfaringer og diskutere spill på en konstruktiv måte. The man who learned how to teach, then forgot how to learn, Brian May Lenke til kommentar
Lux vs Lyon Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Game Cube slår alle konsollene (playstation2 xbox) Når jeg blir rik skal jeg kjøpe x box, playstation2... ja det skal jeg ... Til... å... ha... i... dass hmmm... hmmm... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå