eskilh Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 for 2 måneder siden nekta plutselig pc'en min å starte lenger. La merke til piping fra psu når strømmen var tilkoblet, så jeg byttet ut den med en ny psu. Da var alt tilsynelatende i orden. MEN i går skjedde nøyaktig det samme!! Pc'en nekter å starte og en høy pipelyd fra psu. Gidder jo ikke å kjøpe ny psu hvis den kommer til å bli føkka igjen etter ei kort stund, så jeg skulle gjerne ha visst den egentlige grunnen til at dette skjer. Noen forslag?? slik er pc'en: amd xp2500+ klokket opp til tilsvarende xp3200+ nvidia nf7 v2.0 hovedkort twinmos ram radeon 9600pro skjermkort, overklokket Lenke til kommentar
eskilh Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 den første var en suntek, 300w den andre var på 400w Har jo bare en harddisk og ikke noe annet stæsj som står og trekker strøm, det burde jo holde? Lenke til kommentar
eskilh Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 en ting til: pc'en ble ikke ødelagt under drift, begge tilfellene var når den sto avslått, men med strømmen tilkoblet. Lenke til kommentar
eskilh Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ingen som har peiling?? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hadde en venn som ødela 2 psuer rett etter hverandre. Han sendte inn hovedkortet til komplett, og da han fikk det tilbake funka det helt fint. Lenke til kommentar
eskilh Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 jo, d hadde jo vært greit å gjort d, men garantien går vel ut etter et år? Lenke til kommentar
angel-girl Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har det samme problemet, akkurat i dag, og jeg har ikke råd til å kjøpe ny eller noe sånt, noen som har noe peiling på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 jo, d hadde jo vært greit å gjort d, men garantien går vel ut etter et år? 3881068[/snapback] Det er vel 2 år er det ikke det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå