Xvani Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvordan åpne mpeg i linux? =/ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 *Phew* Tror jeg har klart å snike meg unna de skumle kameraene på CeBIT ihvertfall. Men ja, var på diverse party jeg også - arrangert av firmaer av STOR størrelse, men som ikke ønsker å bli snakket for mye om i sammenheng med fest arrangeringen...... Det er annerledes å se stramme forretningsfolk i dress ta helt av på festene... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Men det er absolutt ikke dit man drar for en billig fest Når jeg var der i 2002 elns så var det 50 euro for å dirigere et orkester i en sang (og seff, mange fine thai-damer som løp rundt og lurte med seg folk opp). Ølet var jo igrunn heller ikke så veldig billig, 7euro for en liter elns... Menne .. atmosfæren er jo ubeskrivelig Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Digg med 3000 Tyske nerder som er svette og lukter Tysk piss a. Drit digg. Morsom artikkel. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Drit digg. Hmm, da må jeg vel spise digg først da? Selges det fortsatt? Ikke sett det på endel år nå. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Morsom artikkel. Hadde en link til data da Gleder meg til å se filmene. Blir nok ikke før The Gathering til uken da jeg ikke har verdens raskeste eller billigste tilkobling her jeg sitter nå Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Digg med 3000 Tyske nerder som er svette og lukter Tysk piss a. Drit digg. Morsom artikkel. Lukter ikke piss ute i hallen, bare på dassen. Dessuten har man verdens største pissoar rett utenfor (skogkant) Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) ikke for å ødelegge moroa men dette må være noe av det mest useriøse som noen gang har dukket opp på HW.no. Litt artig å lese men ikke akkurat "on topic" Go helg Shorty EDIT: skriveflei Endret 20. mars 2005 av Shortyboy Lenke til kommentar
friskies Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå