DesertGlow Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 CeBIT: Organisert galskap CeBIT er for de fleste kjent som verdens største IT-messe. Det hele er en stor samling av journalister, besøkende og utstillere. Hva skjer når disse samles til lystig lag? Les artikkelen her Lenke til kommentar
maze Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Haha. Morsom artikkel. Ikke sett noe lignende her på hw.no før. Ikke så veldig mye med hardware å gjøre men uansett gøyalt. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) IT-messe, hadde ikke fantes uten hardware Litt av en gjeng, tipper de fleste er tyske :!: EDIT: skrev det etter at jeg hadde sett filmene, men ikke lest artikkelen. Endret 18. mars 2005 av War Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) hahahahaha, så utrolig bra *vente på bilde av Tormod Hermansen * Endret 18. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 dønn seriøse karrieremennesker, omgitt av kollegaer og samarbeidspartnere. De samme personene som står med dress og stramt ansikt på standene på dagtid for å promotere sitt eget firma He he akkurat det samme som skjer i Norge når det sendes massevis av folk fra forskjellige firmaer på kurs, nå kvelden kommer forvandles disse til "vill ungdom" og mann/kone blir gjerne glemt Husker godt den tiden ja Lenke til kommentar
jossa Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hehe likte den jeg å.. litt arig på en måte.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Haha, hadde sikkert vært supert å vært der Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Han første karen på bildet som holder et digert ølkrus, er det Håvard Røste? Det ligner iallfall. Litt av en messe ja! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) når var denne festen??? jeg gikk glipp av den FosFat: det er ikke digert, det er ett vanlig ølkrus Endret 18. mars 2005 av aklla Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 utifra bildet, så vil jeg si at den pila på den maskoten er uheldig rettet... eller kanskje det er derfor han så mye oppmerksomhet? Hadde dessverre ikke mulighet til å besøke slike tilstelninger da jeg var der:/ Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, da vet jeg hvertfall hva jeg garantert skal få med meg neste gang jeg skal på CeBit!! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 artige filmer. håper på fleire liknande artikkler/filmer frå komande messer. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 morsom artikkel ja litt humor i blant skader ikke! Lenke til kommentar
FlameR2k Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det her var vel absolut noe for seg selv? Må si, disse "vaksen" festene tar jo mer av en våres fjortissfester Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Av hensyn til kjentfolk skal jeg ikke legge ut bilder, men jeg var der på fredagen under CeBIT. Ikke særlig roligere da Dette er en sinnsyk fest, blottet for hemninger, og ingen mangel på Øl. Utrolig gøy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 "Og denne festen var sponset av hardware.no" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Arrg! Hvorfor kan dere ike gjør slik at filmen åpner seg i et nytt vindu/tab? Gjekk utav TRE ganger når jeg skulle tilbake Fin artikkel btw. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Var der på lørdagen jeg. Dessverre var jeg der relativt tidlig; 14-15 tida. Så jeg fikk ikke med meg alt dette livet. Selv begynte vi derimot å synge fugledansen og etterhvert fulgte hele bandet med . Da var det liv hos Die Studenten aus Norwegen . For de av dere som ikke har opplevd "magien" på CeBit, dere har virkelig noe å gjøre neste år! Endret 19. mars 2005 av AndyG Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 haha! Kunne gitt mye for å vært på en slik fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå