ruban Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) hei jeg er ruban går på grunnkurs elektro! jeg må lage en prosjekt i elektronikk under dette tema: forsterkere,digitale kretser.tellere .strømmforsyning! noen som kan gi meg en god idea???(nettsider som jeg kan finne linknende prosjekter) håper dere svare tilbakke! #topic endret av moderator# Endret 19. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 heijeg er ruban går på grunnkurs elektro! jeg må lage en prosjekt i elektronikk under dette tema: forsterkere,digitale kretser.tellere .strømmforsyning! noen som kan gi meg en god idea???(nettsider som jeg kan finne linknende prosjekter) håper dere svare tilbakke! Siden du går gk er det ikke noe prob kan hjelpe deg/fikse et til deg deg Men først må du forklare/utdype litt mer. Skal prosjektet innholde allt du sa der eller et av emnene? Hvilke krav stilles osv? Post gjærne oppgaveteksten. Kan lage noen forslag for deg som du så kan velge som jeg kan lage for deg/hjelpe deg med Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Bra du endret og advarte istede for å bare stenge den Lenke til kommentar
ruban Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Siden du går gk er det ikke noe prob kan hjelpe deg/fikse et til deg deg Men først må du forklare/utdype litt mer. Skal prosjektet innholde allt du sa der eller et av emnene? Hvilke krav stilles osv? Post gjærne oppgaveteksten. Kan lage noen forslag for deg som du så kan velge som jeg kan lage for deg/hjelpe deg med prosjektet må inholde alle emner! takk for at du vil hjelpe meg! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ok.. det synes jeg var vanskelig til å være gk for vil bli ganske avansert for gk det der... Har du hele oppgaveteksten? Når du snakker om strøm forsyning, mener du da strøm til de elektroniske komponentene som icer og opamper? Bruker du multisim? skal det realiseres? Sender deg min msn på pm blir litt enklere å få komunisert over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå