Walts Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer ikkw inn på www.wow-europe.com, eller www.worldofwarcraft.com :-( Prøver jeg å komme inn i spillet står det bare conecting og så unable to conect. Har forøvrig telenor. Har dere andre det akkurat slik, elle rfår dere fakrisk opp serverliste? jeg kommer ikke inn på siden men spilet kommer jeg da inn på.. hehe *skryte* telenor FTW Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer ikkw inn på www.wow-europe.com, eller www.worldofwarcraft.com :-( Prøver jeg å komme inn i spillet står det bare conecting og så unable to conect. Har forøvrig telenor. Har dere andre det akkurat slik, elle rfår dere fakrisk opp serverliste? samme som deg... og tydligvis maaaaaaaange andre... blir så irritert... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Samme. 33 bruker(e) leser dette emnet Endret 11. oktober 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Huff er så dritt lei Telenor og tullet deres . Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Huff er så dritt lei Telenor og tullet deres . Naboen min har ikke Telenor og han kommer heller ikke inn, så er dere så bråsikre på at det er telenor som er syndebukken her? Jeg selv har Telenor og kommer jo heller ikke inn Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vurderer å skifte fra telenor til whatever, men Pappa er ingen lett svenske å overtale Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ringte Canal Digital, og de sa det samme: Router'n som kobler opp mot utenlandske servere er nede og de jobber med saken, så canal digital-kunder over hele landet får omtrent ikke kobla seg opp mot utenlandske servere. Skal selv få en tekniker en gang til på visitt sa han, fordi det er oppdaga støy i mitt boligområde. Håper det blir fiksa snart nå altså Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Desperate jævler! Hvis WoW er nede, så er det kanskje på tide å komme seg VEKK fra daten og være litt sosial? Synes ikke synd på dere... Selv spiller jeg WoW, men dere er jo HELT i hundre! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jaja, jeg kan jo ikke koble meg opp mot noe som helst, eneste som funker er norske CS-servere Og du kan gå å legge deg, eller gjør litt lekser! Endret 11. oktober 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja spill litt cs du.... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 LAGG, *gjøre engelsK* Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Desperate jævler! Hvis WoW er nede, så er det kanskje på tide å komme seg VEKK fra daten og være litt sosial? Synes ikke synd på dere... Selv spiller jeg WoW, men dere er jo HELT i hundre! aheheaheaheh Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Desperate jævler! Hvis WoW er nede, så er det kanskje på tide å komme seg VEKK fra daten og være litt sosial? Synes ikke synd på dere... Selv spiller jeg WoW, men dere er jo HELT i hundre! har du ikke noe bedre å si ikke post Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har Telenor, før i dag kunne jeg spille 5 min - dis - spille 5 min - dis - osv.... Mens nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt, stopper på connect! La Telenor brenne! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja spill litt cs du.... Ja, bedre enn å sitte her å klage Skulle egentlig vert i MC nå, men jaja, er ikke noe nød, Sulfuron dropper bærre poop anyway Lenke til kommentar
Choo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg som skulle AB hele dagen så jeg ikke risikerte å miste rank T_T men nå... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Desperate jævler! Hvis WoW er nede, så er det kanskje på tide å komme seg VEKK fra daten og være litt sosial? Synes ikke synd på dere... Selv spiller jeg WoW, men dere er jo HELT i hundre! Jeg har spillt fotball i 3 timer ikvell jeg. Nå føles det ut som en Tiger tank har crossa over beina mine, så tenkte jeg sku sitte meg ned med WoW eller EVE litt. Alternativet er Judging Amy... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg som skulle AB hele dagen så jeg ikke risikerte å miste rank T_T men nå... Samme her, kommer til å miste den. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.online.no/kundeservice/driftsme...ds_trafikk.html Problemer med å nå enkelte utenlandske websiderDet er for tiden problemer med å nå enkelte utenlandske websider. Feilretting pågår og vi håper på en snarlig løsning. -- Shahzad Aslam Telenor Kundeservice Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 De jobber utrolig fort med saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå