Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Kommer ikkw inn på www.wow-europe.com, eller www.worldofwarcraft.com :-( Prøver jeg å komme inn i spillet står det bare conecting og så unable to conect. Har forøvrig telenor. Har dere andre det akkurat slik, elle rfår dere fakrisk opp serverliste?

jeg kommer ikke inn på siden men spilet kommer jeg da inn på.. hehe *skryte* telenor FTW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ikkw inn på www.wow-europe.com, eller www.worldofwarcraft.com :-( Prøver jeg å komme inn i spillet står det bare conecting og så unable to conect. Har forøvrig telenor. Har dere andre det akkurat slik, elle rfår dere fakrisk opp serverliste?

samme som deg... og tydligvis maaaaaaaange andre... blir så irritert...

Lenke til kommentar

Ringte Canal Digital, og de sa det samme: Router'n som kobler opp mot utenlandske servere er nede og de jobber med saken, så canal digital-kunder over hele landet får omtrent ikke kobla seg opp mot utenlandske servere.

Skal selv få en tekniker en gang til på visitt sa han, fordi det er oppdaga støy i mitt boligområde. Håper det blir fiksa snart nå altså :w00t:

Lenke til kommentar
Desperate jævler! Hvis WoW er nede, så er det kanskje på tide å komme seg VEKK fra daten og være litt sosial? Synes ikke synd på dere... Selv spiller jeg WoW, men dere er jo HELT i hundre!

Jeg har spillt fotball i 3 timer ikvell jeg. Nå føles det ut som en Tiger tank har crossa over beina mine, så tenkte jeg sku sitte meg ned med WoW eller EVE litt. Alternativet er Judging Amy...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...