AltuZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ringte Telenor nå og snakket med en som sa at de var blitt oppmerksom på problemet nå (etter mange henvendelser, så det er tydelig at det hjelper å ringe). De trodde det var problemer med en router, og at det skulle gå rimelig raskt å fikse det - i hvert fall i løpet av kvelden(!) får håpe det Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hurra for silvermoon. Can ikke instance server og login server nede. Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Grinder i Silithus for Essences of Air og i det jeg skal til å loote en Elemental som droppet en (endelig!) så blir jeg DC fra Server... hel*****. Hurra for Silvermoon Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kommer bare til conecting og da er det stop, flre som ikke får logget på? telenor Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Svarte, skulle akkurat til å levere questet som ville gjort at jeg hadde dinget, når jeg brutalt blir kasta ut=\ Men, alle serverne er nede? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har en del folk i guildet som ikke kommer inn på wow..Åja alle har Telenor... Marsan Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror ikke det er noe med Telenor... UPC her, kommer heller ikke inn Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har telenor, kommer ikke inn på Wow, eller allakhazam eller Curse gaming eller noe annet wow relatert, =/ Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Silvermoon er nede Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet om dragonmaw er nede eller ikke? har ikke kommet inn på noe WoW relatert på flere timer...........sukk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Silvermoon er nede Kommer ikke inn på linken.(telenor) Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Silvermoon er nede Kommer ikke inn på linken.(telenor) samma Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Silvermoon er nede Kommer ikke inn på linken.(telenor) m2m2 alle wow sider funker ikke :S Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 "Har vært i kontakt med Telenor og det er problemer med en link levert av en underleverandør. Feilsøk og feilretting er igangsatt. Tipper at dette er grunnen til at også UPC kunder har problemer. Håper bare at det lar seg fikse fort!" En liten update. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 "Har vært i kontakt med Telenor og det er problemer med en link levert av en underleverandør. Feilsøk og feilretting er igangsatt.Tipper at dette er grunnen til at også UPC kunder har problemer. Håper bare at det lar seg fikse fort!" En liten update. Fint å høre, men lurer på hva snart betyr Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 UPC folk har ikke problemer.. sitter å prater med flere som har UPC som ikke har noe trøbbel med linjen. Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har canal digital og sitter i Molde me samme porb :/ Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 glad det er pene jenter på msn, eller hadde jeg daua Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer heller ikke inn på Stormscale. Bravo Telenor, bravo. Aldri hatt problemer med de før, men dagen jeg virkelig trenger trøst (WoW), så kommer jeg ikke inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå