Glasgrekar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Snakker meg om Mega irriterende greier... Av og på, av og på.... Nå AV igjen Fa`n til Blizz ALLTID har disse forbanna problemene sine... Går jo IKKE 1 jævla dag uten at jeg blir disconncta MINST 5ganger pr ettermiddag/kveld... Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 funker i sånn 2 min og disconnecter.. telenor FTW NOT! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Snakker meg om Mega irriterende greier... Av og på, av og på.... Nå AV igjenFa`n til Blizz ALLTID har disse forbanna problemene sine... Går jo IKKE 1 jævla dag uten at jeg blir disconncta MINST 5ganger pr ettermiddag/kveld... Tror ikke det er Blizzard, mange uten Telenor som spiller wow nå. Edit: kom inn igjen nå Edit2: datt ut igjen Endret 11. oktober 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Disconnecta IGJEN!! Argh jeg blir sprø, nå kommer jeg til å dævve mot en lvl 28 Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da har Canal Digital samme problem.... Gjett om jeg skal skifte internettleverandør DA!!! Ooh YES... FUKK Telenor og Anal Dritcanal.... Blir så PIST OFF... Får fa`n ikke det man betaler for.... Men men. Nå stikker jeg på jobb. Så for det bare være så lenge.. Ciao Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Bare for å toppe alt, så klarte de å DC'e mens jeg var UNDER VANN! Dette er sykt kjedelig... håper de får underskudd i år. EDIT: WoW nå var den oppe igjen, kanskje jeg får spilt hele 3 min denne gangen. EDIT 2: Typeo Endret 11. oktober 2005 av The_WebWizard Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tredje gang jeg blir disca på 20 min, jeg blir småsur snart Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 3 min? rakk ikke go conjure 10 flasker vann engang jeg.. så ble jeg disconnecta igjen.. HAT HAT HAT HAT HAT helvete, skulle game fra 15:30 til rundt 19:00, for da trenger dama sin dose oppmerksomhet, så blir det helt fucka selvsagt.. Bestandig er det et eller annet problem. Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det som nesten er mest irriterende er at guildwars cd'en min ligger hos kameraten min! Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Enda engang. Ikke morro mer,mista enda en AV invite. *skru av pc'en* Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 yay, kom inn og fikk være inn i 10min disconnecta akkurat i det jeg sendte første fireball'en min på en mob, jaja.. kult og vite at jeg er dau når jeg logger på igjen. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Der datt jeg ut igjen gitt... Håper alle som opplever dette sender klagemail til Telenor? Send epost til Telenor Kundeservice direkte link: TRYKK HER Endret 11. oktober 2005 av bidz Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Der datt jeg ut igjen gitt... Håper alle som opplever dette sender klagemail til Telenor? Send epost til Telenor Kundeservice direkte link: TRYKK HER Gjerne, er litt lei av det nå ja Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Åååååååååååååhhhhhhhhhhh........ I raid group til scholo, så dropper jeg faen meg, så innihællvettes irriterende.. Telenor! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 KOMMER FAEN MEG IKKE INN PÅ WOW! kommer på conect hva kan være problemet.. tror jeg har et virus på pc Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 KOMMER FAEN MEG IKKE INN PÅ WOW! kommer på conect hva kan være problemet.. tror jeg har et virus på pc Hmm, har du lest noen av de postene lenger opp på siden? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 pokkers telenor.. disconnecter hvert 6min ca og så når jeg prøver og logge inn igjen kommer kun connecting... bah Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 har ikke telenor men noe annet.. kom in men disc Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 har ikke telenor men noe annet.. kom in men disc åja ok, min feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå