E.T Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Faen at Zul'gurub er så max bugga.... Vi dreper panterbossen men panterne fortsetter bare å spawne til vi whiper Så går vi for hakkar men han har den stygge panterbuffen Ikke noe Hakkarkill idag nei =( No name på bloodfeather.... Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Daggerspine er mer bad med meg idag en noen sinne før Springer på en mob, trykker på SS [er rogue] og ingen ting skjer.. Etter ca 17 sek flyger mobs fram og tilbake den normale ''gå ruten'' de pleier og vandre, og jeg er dø Slik var det i går når jeg var på dataparty der det var 120 personer som spilte CS, WoW og hadde diverse nedlastinger etc på gang, og tenkte det skulle bli bra og kome hjem idag og få spilt litt, men det er umulig.. Blir også DC'a og står som litt over 300 i kø når jeg skal prøve og komme meg inn igjen Blizzard suxx0r, er litt deilig og få sagt det avogtil Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det bare jeg som har problemer med Latency idag? Jeg sliter på alle 3 serverne jeg bruker. Har vært på mellom 1500 og 2000 i hele dag... I går lå det på ca 100 hele tiden... dette er min 2. dag på WoW det er en smule irriterende å få problemer med en gang... Noen som vet noe hva det kan være? Har nextgentel... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg spiller på Deathwing og har ikke merket noe til lagg... bortsett fra i IF da Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 bloodfeather er nede? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg spiller på Deathwing og har ikke merket noe til lagg... bortsett fra i IF da omg, det lagger i IF, er serveren nede?? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 damn....ble disconnecta :S Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Telenor kan dø! Jeg var i AV kø nå(av er ikke oppe), hadde vært der i 2timer. Så plutselig blir jeg disconnecta og jeg får ikke logget inn på 5min. så logger jeg på, AV er oppe og jeg er ute av køen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå gikk det ned IGJEN. Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Telenor kan gå å henge seg, de kunne ikke klart å lage en linje om alt de trengte å gjøre var å finne "Power" knappen. Midt i en kamp å når jeg logga på igjen var jeg død... Telenor er rock bottom innen internet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå går jeg ned i rank pga de. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Herreguuud Jeg vil spille WoW men blizzard eller telenor vil det annerledes! Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 bare jeg som har problemmer nå? Kommer ikke kommer inn? stopper på "connecting" stjelenord eller blizzard som har problemmer? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er Telenor, andre som spiller på servern nå med NGT osv. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tele*** som vanlig, får massiv lagg - blir disconnecta og vips sitter og soser med connecting i evigheter... Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er nok Blizzard som har problemer. For jeg kommer ikke inn på dems nettside heller. Har Canal Digital(Stjelenor-nett). Men ikke det som er problemet nå.... Irriterende uansett... Litt for mye DC for tiden syns jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå