shizz kebab Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Samme skjer meg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Samme som skjer her, er vel et problem med login serveren(e). Får håpe man for logget på så snart som mulig igjen. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 whine........... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 whine........... ..... Det er faktisk poenget med denne tråden å få syte. Men har noen andre problemer med skullcrusher? Lenke til kommentar
czr Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 whine........... ..... Det er faktisk poenget med denne tråden å få syte. Men har noen andre problemer med skullcrusher? Har hatt problemer på den serveren siden 1700 idag. Nå er jeg disca og kommer ikke inn igjen. Finner ikke characterlista mi. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 whine........... ..... Det er faktisk poenget med denne tråden å få syte. Men har noen andre problemer med skullcrusher? Jeg whiner ! fatt d! /WHINE! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 whine........... ..... Det er faktisk poenget med denne tråden å få syte. Men har noen andre problemer med skullcrusher? Har hatt problemer på den serveren siden 1700 idag. Nå er jeg disca og kommer ikke inn igjen. Finner ikke characterlista mi. Godt å vite at jeg ikke er den eneste. Men svarte så kjipt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jævla irr at jeg ikke kommer inn! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 No som eg akkurat skulle ta meg ein pause frå lekser har seff WoW problemer.. Kjem ikkje innpå serveren min Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Å hvorfor i h***** får jeg ikke logget inn nå da.... Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg kommer heller ikke inn... Blir autentisert, men når jeg skal kobles på serveren så står det bare "Connected" i en evighet, og til slutt blir jeg disconnected. (Spiller på Earthen Ring) Det blir neppe til at jeg gidder å fornye abonnementet når det går ut neste gang. Dessverre, har for lite tid til å spille som det er, da blir ikke ting noe bedre av at jeg må bruke mye tid på kø-ståing i tillegg! Lenke til kommentar
Micke Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 <- datt nettopp ut av Shattered Hand og ser ikke ut til å komme inn igjen... Lenke til kommentar
boligego Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er det flere her som har samme prob som meg? 1: Jeg legger alt fra backpack til banken 2: Relogger (logge av og på igjen) eller forlater byen Etter dette har ikke det blitt registrert at jeg flyttet tingene, og backpacken er full av "dritt" igjen... (Jeg har tatt vekk alt av addons, men problemet vil ikke vekk) GM sa at flere hadde samme prob, tenkte jeg skulle sjekke på HW forum... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Åhhh neeei. Det er Onsdag i morgen. Serverne går vel ned rundt 07 i morgen tidlig eller? Og jeg som sov hele dagen, huff! Må vel spille CS:S i natt da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Åhhh neeei. Det er Onsdag i morgen. Serverne går vel ned rundt 07 i morgen tidlig eller? Og jeg som sov hele dagen, huff! Må vel spille CS:S i natt da. er det ikke 12 serverne er oppe igjen da? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har faen meg fått fri fra skola, strømmen gikk og alt.. Så kommer jeg hjem og serverne er nede, total KLIKK! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har faen meg fått fri fra skola, strømmen gikk og alt.. Så kommer jeg hjem og serverne er nede, total KLIKK! Ja, det er server maintenance....... Hvem vet ikke det? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har faen meg fått fri fra skola, strømmen gikk og alt.. Så kommer jeg hjem og serverne er nede, total KLIKK! Ja, det er server maintenance....... Hvem vet ikke det? haha, ja farsken det er onsdag... Jeg hadde iallefall glemt at det er server maintance idag Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Noen andre som ikke får loadet character list på testserveren? Edit: Never mind - http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=476616 Endret 29. september 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sylvanas er borte og, står at den er aktiv osv på server status. Noen andre på sylvanas som har problemer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå