shizz kebab Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Min mening: når dere spiller på servere med evigheter med kø, har dere ikke noe å klage over.... Dere kan bytte realm til en med mindre trafikk når som helst... Btw: Ser ut som telenor har problemer flere steder... Hele byen her i værtfall... (kr.sand) ja vi kan bytte realm. Men det er jo utrolig kjedelig å måtte starte helt på nytt! Uten noen venner fra den gamle realmen eller noe. Uansett skal jeg bytte så snart jeg kan flytte chars fra Daggerspine. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Huff, gikk lite opp i honor pga AB. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Altså, HUFF, leste akkurat at ISP'en til Blizzard har hatt et problem som nå er fikset, dette var grunnen til lag spikene, så NEI det er IKKE telenor. Det er alltid de som får skylden når noe ikke fungerer, syntes alvorlig talt litt synd på dem. Endret 21. september 2005 av Gundersen Lenke til kommentar
andiss Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hater hater hater Broken blade. Alltid vær gang jeg kommer hjem fra trening må jeg sitte i 15-20 min for å komme inn. ( 300 que) Heldighvis skal vi ikke til mc i dag før kl 22.00 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har de kuttet ned på antall personer på realm nå? Var jo ikke så mye kø på broken blade før. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 daggerspine er borte? Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har de kuttet ned på antall personer på realm nå? Var jo ikke så mye kø på broken blade før. Vet ikke, mulig de har det, pingen er også blitt mye bedre nå i det siste! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er login serveren nede? Kommer heller ikke inn på wow.europe... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kommer meg ikkje inn på serveren min, Zenedar, er det andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bare jeg som ikke kommer inn på Lightning's Blade? Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Akkurat samme problemet har jeg på Hellscream. Var inne i en hule(ikke instance) og fikk masse dmg uten at jeg mista liv, ingen ting funka, så plutslig døde jeg, så ble jeg kasta ut av spillet Endret 23. september 2005 av xaith Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kommer ikke inn på Daggerspine nå Lenke til kommentar
belze Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 noen andre her som ikke kommer inn på accounten....får opp "the information you have entered is not valid"...+++ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kommer heller ikke inn på Deathwing, typisk nå som det er helg og jeg kan sitte oppe sent å spille WoW Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 øy, er hele dritten nede nå ? jeg sliter med å logge inn. kommer heller ikke inn på noen av wow sidene, verken .us eller .eu Epz. Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 slitt i 2 dager nå... blir disconnected from server etter ca 30sek - 1min... flere som har dette problemet? Blizz hadde jo noe info på innloggingen for noen dager om et slikt problem og at det skulle være rettet opp... Jeg hadde ikke problemet den gang.. men først nå ..ETTER.. at de såkalt har ordnet opp.. Oo Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) En ting jeg ikke forstår, hver gang jeg ikke kommer inn på Daggerspine, blir DC'a eller lignende skynder jeg meg inn her og skjekker om det er andre som har samme problem, og det er det.. Ser nå at de 2 siste dagene er det folk som har hatt slike problem men nå går det fin-fint med meg Har hatt litt slik at det henger seg opp i 3-4 sekunder slik at alt bare står og svaier, men har ikke vert noe problem egentlig.. Jeg er vel ikke den eneste som kommer inn uten problemer og ikke blir DC'a? Synest det er litt urettferdig i såfall Edit: Leif Endret 25. september 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bloodscalp har ikke hatt et eneste problem den siste uka. Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bloodscalp har ikke hatt et eneste problem den siste uka. Utenom kø på 700 ;\ Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hmm... "Could not log in to World of Warcraft at this time. Please try again later." Og jeg var logget inn med en alt for 2 minutter siden O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå