asad Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 skønner ikke helt hvorfor jeg ikke blir mer forbanna på blizz en det jeg er nå. Med min forrige char, ble jeg helt vill da jeg ikke nunne logge inn ( Nå, så mange dager på rad ). Nå derimot, etter en lang pause, blir jeg ikke så pissed. mer oppgitt. blizz må gjøre noe med detta snart. De mister troverdighet. dinger 60 idag hvis jeg kommer inn^^ Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det funker jo stort sett fint hele tiden, bare at dagen en ny patch kommer ut og kanskje dagen etter, så er det nesten ikke noe vits å spille. Alle som har WoW konto prøver å logge på samtidlig for å teste den nye patchen, noe som medfører ekstrem pågang på login serveren. De som tilslutt kommer inn på serverene blir så mange tilslutt at det blir for mye load der også. Mottoet burde vært: "Dont play on a patch day." Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 One patch a day keeps the players away Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg kommer inn på Silvermoon til alt. en min, men jeg vil på Burning Blade og farme gull Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Derfor guilden min var litt dau ja, og jeg var ensten alene på Auction House nå... Skal legge meg uansett nå Får håpe blizzard gir oss noe igjen for denne downtimen etc senere :\ Ble ganske irritert igår og i forgårs. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Ble ganske irritert igår og i forgårs. og dagen før i forgårs og dagen før den dagen og dagen før den dagen osv.... er dirta lei av server problemer Endret 14. september 2005 av Andre88no Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Argent Dawn/Down er en eneste stor hengemyr av høy latency og lagspikes på størrelse med onyxia.. Om du klarer å logge på så klart Endret 14. september 2005 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Syns den nye patchen funket fett jeg. Kult med det i AH i Orgrimmar, at man kan se hvordan charactern blir med utsyret. Det står at Tauren skal kunne ri ulver, vet noen hvor jeg får kjøpt en ulv? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Umulig å spille på Silvermoon atm>_< Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 bb var oxo merkelig nede nå... "mulig jeg ikke har nett" Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 WTB Realm transfer from Burning Blade. /w me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) WTB Realm transfer from Burning Blade. /w me. Me to :-/ bare 600 i kø.... (40 druid du også ja ) Endret 18. september 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kvin. Når jeg spilte SWG var det 2 timer nedetid hver dag. (og jeg måtte bære broren min og 50 kilo tømmer på ryggen tre mil til skolen hver dag, oppoverbakke begge veier, i fem meter nysnø) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Når jeg spilte SWG var det 2 timer nedetid hver dag. Det var tider det. Men var et greit spill da, fram til CU. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da var det over. Nede. /mourn Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da var det over. Nede. /mourn Seconed: /mourn Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har telenor problemer med utenlandske servere igjen? Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Skulle tro det... skal bytte ISP så fort jeg klarer... orker ikke Telenor mere. EDIT: Da var den oppe igjen, alle var fotsatt online inc andre norske venner jeg har som ikke bruker Telenor... Lenge Leve Telenor. -_- Endret 20. september 2005 av The_WebWizard Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har telenor, har problemer med mange servere utenlands nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå