Framerate Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Norsk tid er GMT+1 26. til 27. mars gikk vi over til sommertid. Dermed er tidsonenen vår nå GMT +2 som jeg akkurat innformerte om noen innlegg tidligere... http://www.worldtimezone.com/time-europe12.html http://www.timeanddate.com/time/aboutdst.html http://www.timeanddate.com/norsk/omsommertid.html Ahh det hadde jeg glemt *stille klokka* men da kommer jo serveren opp kl 13.00 bare 8 min til Lenke til kommentar
værdama Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 klokka er 13 hos meg serverne er ikke oppe.. men sikkert et par min delay Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) "You have used up your prepaid time for this account, osv." (Har betalt for 3mnd. og det har blitt trukket fra konto) Edit: Og selvfølgelig er "Account Management unavailable" Endret 1. april 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 "You have used up your prepaid time for this account, osv." (Har betalt for 3mnd. og det har blitt trukket fra konto) Og selvfølgelig er "Account Management unavailable" En kompis av meg fikk også denne idag, er nok bare fordi de driver å mekker litt på serverne "våre" Lenke til kommentar
værdama Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 joda, de starter jo med delay ( 25 min ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fanden... Det er ALLTID noe. Kan de ikke prøve å holde tidene dem gir for en gangs skyld? ^^ Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi bor i GMT+1 uansett om det er sommertid eller ikke. GMT+2 er helt andre breddegrader >.< Skjerpings. Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmmz.. e det bare æ som ikke kommer inn? På status sidene til wow så står serveren min oppført som medium populated as we speak, og online Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fanden...Det er ALLTID noe. Kan de ikke prøve å holde tidene dem gir for en gangs skyld? ^^ De prøver sikkert, men får det ikke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Toffen : beveg øynene dine litt opp og ned på sida her .. Thorsan : de har vel sikkert oppdaget at de ikke har klart å holde tiden siden wow ble released? for dårlig uansett hvor hardt dem prøver ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen servere er på lista mi nå, så kan ikke være lenge te nå Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Uansett om det tar en time eller to ekstra er det bedre enn at ting ikke funker som det skal etter patching (nå kan det jo diskuteres om ting funker uansett, men den diskusjonen vil ikke jeg ta del i) Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Uansett om det tar en time eller to ekstra er det bedre enn at ting ikke funker som det skal etter patching (nå kan det jo diskuteres om ting funker uansett, men den diskusjonen vil ikke jeg ta del i) Kom forøvrig inn nå Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå skjer det noe hoss meg i hvertfall, får opp en del servere her ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmmm....nå får jeg opp mange servere, men Deathwing er ikke der Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 aaaaaaaaaaah.... Så dypt savnet den har vært og så deilig å se alvedamen min igjen, hehehehe Da va spillehelgen begynt ja... Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg kommer meg ikke inn! det står at jeg er nødt til å betale, men jeg har jo bestilt 3 måneder! Når jeg prøver å ringe sier bare en auto-stemme at alle folkene dies er opptatt med å patche hele WoW! prøvde på snakke med de i går, men da fikk jeg det samme! blir så forbanna! Er serverne oppe nÅ? (misunnelig) Endret 1. april 2005 av meridoc Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen sliter virkelig her. Sitte og telle minutterm og dersom kl er 2 min over tiden så er det whining uten like...det er da kjent at serverene ikke er oppe på tiden. For alt vi vet setter de i ganger serverene da og gjør tester på dem før de blir åpnet for folk slik at folk flest ikke skal bruke første timen til å klage på "bugs" som egentlig ordner seg selv etterhvert. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Blizzard må være totalt fucka i hodet. Ser de ikke hva som foregår på Burning blade?inkompetente MP`ere. Båter til kalimodor forsvinner så man plytselig drukner, eller så stopper de helt opp. AH funker i 10 min om gangen. D/c hele tiden. Gryphon buggs. Loot bugs. Alt mulig rart. Hadde jeg ikke vært avhengi av dette forpulte spillet hadde jeg ditcha det for lenge siden. ah, ja, selfølgelig, bb er nede igjen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Får opp den; "You have used up your prepaid time for this game".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå