KO- Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fikk plutseli strømbrudd i ca. 2 sek. Når jeg skrur på igjen pcen kan jeg ikke logge inn igjen på wow. noen sitter vell med en voodo dukke ett sted Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Login serveren er vist nede Lenke til kommentar
KO- Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Jeg liker dette ikke......litt for mye nedetid i disse dager EDIT: Var forresten 1 min før bossene i Sm cath. viss headpiecet dropper nå så blir det månelyst! Endret 13. september 2005 av KO- Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Disconnecta utenfor Onyxias Lair, kommer ikke inn igjen (håpe alle de andre i raidet datt ut også) Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Ser at siste entry her er over en time siden, beyr det at dere andre har kommet inn? Jeg har iallefall ikke kommet inn ennå. Får ikke åpnet noen av websidene på wow-europe heller.... Vedlikeholdet skulle vel ikke begynne før klokka tre i natt? EDIT: Glem det med en time. Bare klokka på forumet som ikke er helt rett Endret 13. september 2005 av gutorms Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Login serveren er vist nede Det som er grunnen til at jeg ikke får registrert accounten min og eller? EDIT: Kommer ikke inn på registrerings sida, altså. Endret 13. september 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Og da var Silvermoon og alle de andre realmsa nede _igjen_ Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Faen da! Jeg logget ut å skulle restarte spillet. Tenkte det kanskje ville hjelpe på ping problemene, men neida nå får jeg faen ikke logget inn igjen. Påstår tilogmed at jeg har feil passord.. %!"&?#¤%"!¤#% Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Omg. 5man strat scarlet guild run. Jeg er ML. Disconnected når archivist er på 1/2 hp. Login servers nede. Får lyst til å ta livet av noen Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sukk. Blizzard sliter no' jævlig... Noen som har spilt andre, store mmorpger som kan fortelle om det er vanlig å ha så store problemer så ofte? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 2dager på rad at jeg ikke får spille WoW på Burning Blade!! FFS jævla dritt! Greit at det koster flere millioner og ha masse servere og alt som følger med det og hoste mmorpg... men 500'000+Brukere x 12€ pr.mnd burde nå holde :S Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Herregud jeg flipper ut snart... Skulle bare relogge fra MC fordi halvparten i raidet hadde ikke items på seg, og noen manglet texturer. Og hva skjer? jo jeg har brukt 50 minutter på å få den idiotiske "Unable to connect" beskjeden. Og på ca. hvert 50. forsøk kommer jeg inn, bare for å bli disconnecta med en gang. Det gjør det ikke bedre at jeg sitter på TS og hører at alle har det helt fint. Fix denne idiotiske fatale feilen med en gang blizzard. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nå er jeg dritlei. Raidet er på vei til Ragnaros nå og jeg får bare disconnected from server etter tretrieving character list. Jeg er dritforbanna, helvetes jævla drittloginservere, Daggerspine har ikke funka på to uker.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kom meg inn på Silvermoon, men ble DC etter 1 minutt. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 problemer med login serveren igjen ser det ut til..utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 tror dere de har noen løsning på all dette "server nede" tullet i den nye patchen i morgen? eller må jeg bare bli vandt til att det er mye tull med serverene ? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har ikke fått spilt på TO dager nesten, kommer hjem fra jobb begge dagene med sååå lyst til å spille.. men nei da.. *curse on Blizzard* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har ikke fått spilt på TO dager nesten, kommer hjem fra jobb begge dagene med sååå lyst til å spille.. men nei da.. *curse on Blizzard* Klag du da.. Jeg kjøpte spillet i dag, og når jeg kommer hjem får jeg ikke registrert accounten min en gang =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå