Adversary Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. Heldige dere ass..... Vedder på at Lightnings Blade kommer opp sist (siden det er der jeg spiller) Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 "Due to the problem experienced with the air cooling system we are performing an integrity check of the hardware to make sure nothing has been damaged. We expect Realms to start coming online again, in approximately 2 hours (19:00 - 19:30). We apologise for the inconvenience and thank you for your understanding. Please also note that Realms other than the mentioned ones might be affected as well, due to players trying to login there." Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 snufs griin uhuhuh! hehe men seriøst nedetid fra 15:00 og utover? det er litt rart da... hva heter den nyeste servern foresten Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Faen jeg som spilte på daggerspine til 16.35 og så logga av, skulle aldri gjort det... Største tabba i livet mitt =( hehe, noe nytt om når alt blir online igjen? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. Heldige dere ass..... Vedder på at Lightnings Blade kommer opp sist (siden det er der jeg spiller) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. hvor kom dere inn? hvilke realm? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) snufs griin uhuhuh! hehe men seriøst nedetid fra 15:00 og utover? det er litt rart da... hva heter den nyeste servern foresten Lightning`s Blade... ikke skyt meg om det er feil da Endret 12. september 2005 av dQggl Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. hvor kom dere inn? hvilke realm? Dunemaul Prøv å connect mange ganger, funka her Endret 12. september 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vel, jeg skal bytte server fra Burning Blade til Stormscale .. men tror dere den er nede? hæ? HÆ? joda det er den... -_- Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. hvor kom dere inn? hvilke realm? Dunemaul Prøv å connect mange ganger, funka her Burning Blade Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. hvor kom dere inn? hvilke realm? Dunemaul Prøv å connect mange ganger, funka her Burning Blade snakke om? skal "Connected" stå lenge da? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom inn nå. Jeg og Da var resten av dagen redda. hvor kom dere inn? hvilke realm? Dunemaul Prøv å connect mange ganger, funka her Burning Blade snakke om? skal "Connected" stå lenge da? Det fryser der bare, iallefall til de fleste Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bare prøv flere ganger Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bare prøv flere ganger Må vel prøve det da Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Prøvd 10 ganger nå. pokker ta, vi som skal ta Garr å stuff! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 står bare i ro på connected til meg :s Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Begynner å hate blizzhelvete nå! Det har vært slike nedetider flere ganger nå! De kan gi oss en mnd gratis for dette Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Begynner å hate blizzhelvete nå! Det har vært slike nedetider flere ganger nå! De kan gi oss en mnd gratis for dette Jeg kjøpte det for noen dager siden da PANGSTART på WoW gaming "karrierern" Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Begynner å hate blizzhelvete nå! Det har vært slike nedetider flere ganger nå! De kan gi oss en mnd gratis for dette En måned gratis + trippel xpbonus, gjerne pr minutt serveren er nede.... Det rare er at... Jeg hadde en karakter på Burning Blade... Den sletta jeg.. Nå er den tilbake igjen.... Endret 12. september 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå