Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er typisk... Siste fridagen på 2 uker så skjer dette! argh!

Kommer ikke inn på nettsidene heller for å se hvordan det står til med reparasjonen.

Skulle samle mine siste 5 gull og 20k xp så jeg fikk min stilige jernkylling, men akk nei.... not today...

De har tatt ned infoen på loginscreen også, pussig at de ikke holder oss oppdatert. :hmm:

Lenke til kommentar
Kommer ikke inn på nettsidene heller for å se hvordan det står til med reparasjonen.

Du kommer inn på forumet hvis du skriver adressen direkte:

http://forums-en.wow-europe.com/

Ikke at det står noe oppdatert info der :roll:

ah, takker for den =) kan man hvertfall frese rundt på forumet. Men det står i realm staus forumet at kun de serverene som står der hvor kjølingen har tatt kvelden er nede. Men hvorfor kommer jeg ikke inn på noen av de andre serverene da? Har 5 chars på Dragonmaw. Noen som kommer inn der?

Lenke til kommentar
Men det står i realm staus forumet at kun de serverene som står der hvor kjølingen har tatt kvelden er nede. Men hvorfor kommer jeg ikke inn på noen av de andre serverene da? Har 5 chars på Dragonmaw. Noen som kommer inn der?

Blizzard skriver at på grunn av stor pågang av spillere fra serverene som er nede, så kneler login-serveren for de realmene som faktisk er oppe. Så i realiteten kommer du ikke inn uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...