Aiven Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 cs dagene er ikke forbi viser det seg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Faen! Gikk drittet ned nå? Jeg skulle komme i level 30 idag! Blizzard: F#¤% you! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 *HYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!* Netter har vært nede i nord norge i flere dager! Så når jeg kommer fra jobb å skal ta en helaften med WoW er faen meg Silvermoon nede for telling! FY FAEN! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 flere servere er jo oppe nå da? Lenke til kommentar
herpel Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette er typisk... Siste fridagen på 2 uker så skjer dette! argh! Kommer ikke inn på nettsidene heller for å se hvordan det står til med reparasjonen. Skulle samle mine siste 5 gull og 20k xp så jeg fikk min stilige jernkylling, men akk nei.... not today... De har tatt ned infoen på loginscreen også, pussig at de ikke holder oss oppdatert. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 target blizzard /golfclap Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kommer ikke inn på nettsidene heller for å se hvordan det står til med reparasjonen. Du kommer inn på forumet hvis du skriver adressen direkte: http://forums-en.wow-europe.com/ Ikke at det står noe oppdatert info der Lenke til kommentar
herpel Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kommer ikke inn på nettsidene heller for å se hvordan det står til med reparasjonen. Du kommer inn på forumet hvis du skriver adressen direkte: http://forums-en.wow-europe.com/ Ikke at det står noe oppdatert info der ah, takker for den =) kan man hvertfall frese rundt på forumet. Men det står i realm staus forumet at kun de serverene som står der hvor kjølingen har tatt kvelden er nede. Men hvorfor kommer jeg ikke inn på noen av de andre serverene da? Har 5 chars på Dragonmaw. Noen som kommer inn der? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Men det står i realm staus forumet at kun de serverene som står der hvor kjølingen har tatt kvelden er nede. Men hvorfor kommer jeg ikke inn på noen av de andre serverene da? Har 5 chars på Dragonmaw. Noen som kommer inn der? Blizzard skriver at på grunn av stor pågang av spillere fra serverene som er nede, så kneler login-serveren for de realmene som faktisk er oppe. Så i realiteten kommer du ikke inn uansett. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan stemme det ja... Jeg kommer så langt som "Connected" men der stopper det gitt... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er ikke noe annet å gjøre enn å spille minesveiper da. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Øhh, ja vel, Argent Dawn er jo fortsatt nede Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Øhh, ja vel, Argent Dawn er jo fortsatt nede Argent Dawn er ikke nede, men loginserverne har blitt overbelastet av alle spillerne fra de andre serverne, som vil spille et annet sted mens main serverene dems er nede... Derfor kommer ingen av oss inn, fordi login serverne kneler... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Øhh, ja vel, Argent Dawn er jo fortsatt nede Så ser du 3 poster opp, så finner du svaret til det også. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ehm, en kamerat av meg spiller på en av serverne nå(han har ikke telenor). Men jeg kommer ikke inn.:/ Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ehm, en kamerat av meg spiller på en av serverne nå(han har ikke telenor). Men jeg kommer ikke inn.:/ Det er fordi han klarte å logge seg inn før loginserveren gikk ned for telling. Han får håpe at han ikke blir disca. Lenke til kommentar
slez Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) . Endret 12. september 2005 av slez Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Melding fra Blizz på forumet! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post439 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 41 bruker(e) leser dette emnet (10 gjester og 0 anonyme brukere) Men jeg håper at serverene kommer på igjen får det gåt galt her... -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå