Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

akkurat i det jeg har begynt å spille WoW, og akkurat i det jeg hadde noen timer til overs. Har forøvrig ikke opplevd annet enn tull med serverne, registrering, etc. siden jeg begynte for en uke siden, så det spørs nok hvor lenge jeg gidder å tulle med WoW, ja. :(

*Veldig skuffet*

Lenke til kommentar
akkurat i det jeg har begynt å spille WoW, og akkurat i det jeg hadde noen timer til overs. Har forøvrig ikke opplevd annet enn tull med serverne, registrering, etc. siden jeg begynte for en uke siden, så det spørs nok hvor lenge jeg gidder å tulle med WoW, ja. :(

*Veldig skuffet*

WoW pleier ikke å være nede veldig ofte egentlig når man tenker etter.

Lenke til kommentar

"Realms unavailable, 12 sept.

We're currently experiencing cooling problems in one of our data centers and have brought down all the realms in the data center to ensure that no damage is cause to the hardware. We're working with our host to ensure that this problem is corrected as soon as possible.

Please rest assured that we're investigating this situation as a matter of urgency and, in the meantime, thank you for your patience.

Blizzard Europe"

WHAT PATIENCE?!?!?!?!?!?!?! FFS!! <whinge, bitch, moan, etc. etc. etc.>

Lenke til kommentar
"Realms unavailable, 12 sept.

We're currently experiencing cooling problems in one of our data centers and have brought down all the realms in the data center to ensure that no damage is cause to the hardware. We're working with our host to ensure that this problem is corrected as soon as possible.

Please rest assured that we're investigating this situation as a matter of urgency and, in the meantime, thank you for your patience.

Blizzard Europe"

WHAT PATIENCE?!?!?!?!?!?!?! FFS!! <whinge, bitch, moan, etc. etc. etc.>

På tide med 1.5 level rest bonus igjen vel? Hadde ikke gjort noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...