Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Problemer med main serveren, kjølesystemet deres tok kvelden, tror dette blir en lang ettermiddag uten wow Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Problemer med main serveren, kjølesystemet deres tok kvelden, tror dette blir en lang ettermiddag uten wow Hvor står det? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 akkurat i det jeg har begynt å spille WoW, og akkurat i det jeg hadde noen timer til overs. Har forøvrig ikke opplevd annet enn tull med serverne, registrering, etc. siden jeg begynte for en uke siden, så det spørs nok hvor lenge jeg gidder å tulle med WoW, ja. *Veldig skuffet* Lenke til kommentar
Oli-Poli Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har hatt pause fra wow i noen uker nå. Plutselig idag fikk jeg lyst til å spille! Spilte i 10 min, så skjer dette.. How fun! Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 akkurat i det jeg har begynt å spille WoW, og akkurat i det jeg hadde noen timer til overs. Har forøvrig ikke opplevd annet enn tull med serverne, registrering, etc. siden jeg begynte for en uke siden, så det spørs nok hvor lenge jeg gidder å tulle med WoW, ja. *Veldig skuffet* WoW pleier ikke å være nede veldig ofte egentlig når man tenker etter. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Info nå om at alle servere er tatt ned fordi kjølesystemet til serverrommet har tatt kvelden Står info om det på wow loggin menu Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aaaahhh... Fiks! Nå! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 *glede seg til unnskyldning fra blizzard* Kansje alle får lvl 60 elite denne gangen? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jaja, da får jeg leete litt på CS Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dere skal da ikke klage. Det datacenteret som er nede pleier da aldri å ha problemer. Det som står i Frankrike, derimot... Det er fryktelig. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er grunnen til at alle serverne er nede samtidig? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvis du leser på skjermen på innlogginssystemet så står det med store fine bokstaver der. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvis du leser på skjermen på innlogginssystemet så står det med store fine bokstaver der. Hva med å forklare litt mer? Om du ser på bildet mitt ser du at det ikke står noe Lenke til kommentar
-jH Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei, jeg får heller ikke opp noe... Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 noe med kjølinga på serverne som er fucka eller noe men, kommer serverne opp i dag/kveld? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 tror du burde passe litt på hva du sier;p Personlig tror jeg ikke de får opp serverne igjen. Bare å finne hvor problemet ligger vil nok ta noen timer.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De har jo funnet det da, følg med. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 "Realms unavailable, 12 sept. We're currently experiencing cooling problems in one of our data centers and have brought down all the realms in the data center to ensure that no damage is cause to the hardware. We're working with our host to ensure that this problem is corrected as soon as possible. Please rest assured that we're investigating this situation as a matter of urgency and, in the meantime, thank you for your patience. Blizzard Europe" WHAT PATIENCE?!?!?!?!?!?!?! FFS!! <whinge, bitch, moan, etc. etc. etc.> Lenke til kommentar
Myx Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 "Realms unavailable, 12 sept. We're currently experiencing cooling problems in one of our data centers and have brought down all the realms in the data center to ensure that no damage is cause to the hardware. We're working with our host to ensure that this problem is corrected as soon as possible. Please rest assured that we're investigating this situation as a matter of urgency and, in the meantime, thank you for your patience. Blizzard Europe" WHAT PATIENCE?!?!?!?!?!?!?! FFS!! <whinge, bitch, moan, etc. etc. etc.> På tide med 1.5 level rest bonus igjen vel? Hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De har jo funnet det da, følg med. De må finne ut _hvor_ problemet ligger hørte av noen at serveren var 2x8 meter så vil nok ta litt mer enn noen minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå