albions Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bah.. Vi har skikkelig taket på Razorgore så må jeg bli disconnecta og komme i kø La meg gjette.. du er Telenor bruker du også ? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bah.. Vi har skikkelig taket på Razorgore så må jeg bli disconnecta og komme i kø La meg gjette.. du er Telenor bruker du også ? Stemmer det... Vi fikk forsåvidt Razorgore ned til 38%. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og der datt Silvermoon ned, ja.... Det som irriterer meg, er at når serveren crasher/restartes sånn som det der, så går det jo f*n ikke an å komme inn på woweurope heller =( Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er hele WoW nede eller? kommer ikke inn på noen realms.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Argh Forbannet være Blizzard! Og telenor... Endret 12. september 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er hele WoW nede eller?kommer ikke inn på noen realms.. Kommer heller ikke inn på noen servere Akurat når internetten funker igjen..... Typiskt Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er hele WoW nede eller?kommer ikke inn på noen realms.. ah, for guds skyld trodde det var accounten min det var noe galt med :P Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og der datt Silvermoon ned, ja.... Det som irriterer meg, er at når serveren crasher/restartes sånn som det der, så går det jo f*n ikke an å komme inn på woweurope heller =( Jeg kom inn på wow-europe med en gang serverene gikk ned, men nå kommer jeg ikke inn.. Så ut som om alle realmene er nede. Spiller forøvrig på Stormscale. Først kom [sERVER] Shutdown in 15:00 Så spammet hele raidet med "lets hurry! gogogo!" 10 sekunder senere kom [sERVER] Shutdown in 00:01 Vi var da rett over brua inn mot Drakki i UBRS. skal jeg aldri få Devout robe?! I would like som cheese with my whine. Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Realmen jeg spiller på vises ikke engang på lista, Bare halvparten av realmene som pleier å være der er der atm. Har prøvd i 30 min nå. EDIT: Typeo Endret 12. september 2005 av The_WebWizard Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Og der datt Silvermoon ned, ja.... Det som irriterer meg, er at når serveren crasher/restartes sånn som det der, så går det jo f*n ikke an å komme inn på woweurope heller =( Jeg kom inn på wow-europe med en gang serverene gikk ned, men nå kommer jeg ikke inn.. Så ut som om alle realmene er nede. Spiller forøvrig på Stormscale. Først kom [sERVER] Shutdown in 15:00 Så spammet hele raidet med "lets hurry! gogogo!" 10 sekunder senere kom [sERVER] Shutdown in 00:01 Vi var da rett over brua inn mot Drakki i UBRS. skal jeg aldri få Devout robe?! I would like som cheese with my whine. heh, omtrent samme her: [sERVER] Shutdown in 15:00 *tenker* - jaja, da har jeg vel tid til å gjøre ferdig questet.... *skjerm fryser* *disconnected from server* -_- Da venter jeg på at Shattered Hand eller Bloodfeather skal komme opp igjen, så jeg får spilt EDIT: Realmstatus-siden sier at alle er oppe Endret 12. september 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har det skjedd noe med Bloodscalp eller? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kansje det er 1.7.0 patchen som kommer Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har det skjedd noe med Bloodscalp eller? Tja, den vises på realm-selection her, i motsetning til en hel del andre realms Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 07.00 til 11.00? nå er klokka snart 15.00 og de er fortsatt nede..? jaja.. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kansje det er 1.7.0 patchen som kommer tviler, er da ikke onsdag i dag... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og der datt Silvermoon ned, ja.... Det som irriterer meg, er at når serveren crasher/restartes sånn som det der, så går det jo f*n ikke an å komme inn på woweurope heller =( Jeg kom inn på wow-europe med en gang serverene gikk ned, men nå kommer jeg ikke inn.. Så ut som om alle realmene er nede. Spiller forøvrig på Stormscale. Først kom [sERVER] Shutdown in 15:00 Så spammet hele raidet med "lets hurry! gogogo!" 10 sekunder senere kom [sERVER] Shutdown in 00:01 Vi var da rett over brua inn mot Drakki i UBRS. skal jeg aldri få Devout robe?! I would like som cheese with my whine. heh, omtrent samme her: [sERVER] Shutdown in 15:00 *tenker* - jaja, da har jeg vel tid til å gjøre ferdig questet.... *skjerm fryser* *disconnected from server* -_- Da venter jeg på at Shattered Hand eller Bloodfeather skal komme opp igjen, så jeg får spilt EDIT: Realmstatus-siden sier at alle er oppe Det er fordi du ser på de amerikanske serverne... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Realmstatus-siden sier at alle er oppe skal godt gjøres å få noe brukbar info ut av den sida. hint: den er USAsk edit: litt for sen Endret 12. september 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er fordi du ser på de amerikanske serverne... *gjemmer seg* Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Wow, nå kommer jeg ikke engang in på Realm Lista. Og skjekk dette Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. EDIT: Nå kom jeg fram, Alt er nede. Endret 12. september 2005 av The_WebWizard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå