Yosuf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Samme her. Sylvanas Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) jeg blei helt uten videre disconnecta nå jeg : / Edit: Bladefist Endret 8. september 2005 av JaWa Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Tror alt gikk ned nå Edit: Jeg tror det var telenor som fikset rundt med noe... Endret 8. september 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 /cry Midt i et UBRS run å greier. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, alt gikk visst ned. Mye kvin ihvertfall. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nei, helvete, dette begynner å bli tåpelig. Får vurdere alternativer, og det viktigste blir å slutte med WoW. Blizzard tar seg relativt fett betalt, og da forventes det et mer stabilt system enn det vi har opplevd de siste ukene. Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 det viktigste blir å slutte med WoW. Lykke til :!: Bah hva kan det være nå da? Mye nedetid denne uka ja Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nei, helvete, dette begynner å bli tåpelig.Får vurdere alternativer, og det viktigste blir å slutte med WoW. Blizzard tar seg relativt fett betalt, og da forventes det et mer stabilt system enn det vi har opplevd de siste ukene. enig... selv om de gir oss 2 dager uten å betale, så synest jeg det har lite å si.. ikke alle som kan spille hver dag, og det er no nesten ALDRI noe info fra blue på forumet.. de poster ALDRI noe om hvordan det går eller noe.. har selv en del venner som har slutta med wow pga av dette.. vurderer det NESTEN selv.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan ikke slutte, men føler at all denne laggen og disconnectene er blodteite greier! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nå funker det her. Lenke til kommentar
just Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Oppe igjen for meg, tror det var Telenor som tulla litt jeg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 går det an og skifte mellom servere? Som daggerspine-dunemaul? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Nå har jeg blitt disconnected 5 ganger iløpet av siste 4 timene! Kan skifte mellom servere, men kun fra servere som er overbefolket, og man får ikke velge hvilken man blir flyttet til.. Endret 9. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ja der var World Server down! Midt i en Instance i BB Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Yay, ble disconnected imens SM loadet. Nå er skjermen lilla, bare ui syns. ^^ Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noen som vet om det er noen problemer med telenor + Wow for tida.. sliter mye med lagg i instancer Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Disconected from Burning Blade Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noen som vet om det er noen problemer med telenor + Wow for tida.. sliter mye med lagg i instancer Skulle tro det. Var en del norske folk i vårt Onyxia-raid som hadde 500+ ping nå nettopp. Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ingen som vet helt sikkert hva problemet er ? Sliter med 3500 ms i instancer og plutselig DC Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bah.. Vi har skikkelig taket på Razorgore så må jeg bli disconnecta og komme i kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå