kaaasen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå skjer det i hvertfall noe her, og jeg håper også BB kommer opp etterhvert. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 YES!!!!!!!!! JEG ER FAAN MEG INNE! WOHO!!! Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg kommer meg nesten inn Står og venter litt på connected, før jeg blir disconnected. Er jeg den eneste =\? Jaja, viser jo at det skjer noe ihvertfall =) *så glad* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg kommer meg nesten inn Står og venter litt på connected, før jeg blir disconnected. Er jeg den eneste =\? Jaja, viser jo at det skjer noe ihvertfall =) *så glad* Samme med meg :E Endret 25. mars 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg kommer meg nesten inn Står og venter litt på connected, før jeg blir disconnected. Er jeg den eneste =\? Jaja, viser jo at det skjer noe ihvertfall =) *så glad* Samme med meg :E Nå kom jeg meg inn Så "måtte" jeg disable mine interface greier. Skjønte ikke helt det da inne Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) er det bare jeg som har problemer med cosmos? det kommer feilmeldinger når jeg starter! det går an å spille, men d er et eller annet med cosmosen Endret 25. mars 2005 av meridoc Lenke til kommentar
pri Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du er nok ikke den eneste nei... Har prøvd å oppdatere den gamle versjonen jeg har hatt hele tiden, installert ny versjon, men ingenting funker. Må nok bare vente til de får oppdatert den.. Noen som har fått det til? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg blir GAAAL! Jeg har lastet patchen siden klokken 12, go den har fortsatt 2% igjen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bladefist her ikke vært nede enda, annet enn den vanlige downtimen på fredager. Yay! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Får feilmelding når jeg skal installere patchen, for 'nte gang. Har testet forskjellige versjoner av patchen, men får samme feilen hele tiden. Har forøvrig hatt feil med en character siden søndag. Sendte en supportmail, og et par dager etter fikk jeg beskjed om at mailen ble forsinket og et par dager etter det fikk jeg besjed om at mailen ikke kunne sendes. Og nå dette samt at det ikke er mulig å nå dem på telefon support... Nå begynner virkelig tålmodigheten min å testes... Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ville bare si at det ikke går an å avinstallere WoW på pc'en min! rart! Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg blir gal, blizzard downloader bare maser om tracker ditt og tracker datt Lenke til kommentar
pri Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg hadde også litt problemer med å laste ned patchen, stoppet på 99% Avbryt nedlastingen og start spillet. Den vil da begynne på nytt fra der du avsluttet og forhåpentligvis få lastet ned resten.. Funket i hvertfall for meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Alt gikk problemfritt hos meg. Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Fikk installert patchen helt fint, men har ikke fått til å spille enda, forsøkt siden klokka 1500 i dag. Kommer inn men får ikke brukt spells eller snakka med noen folk der. Ordner seg vel etterhvert. Blir disconn. etter ca 30-40sek hver gang. Endret 25. mars 2005 av Ragz Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) OMFG !!!!! Vi drepte nesten drogoon greia !!!!!!!! Edit: Ok, grunn til jamring, vi fikk den ned i 1/3 del av hp'n så klikker serveren.. Full raid group, laveste lv 57, og et tonn av 'hordes finest' på burning blade.. Ble heller en dyr restart av serveren som kosta meg 3,5 g i durability loss. Endret 27. mars 2005 av Fnix Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hmm, har problemer med å komme meg inn. Starter spilet, enter world, men når den har loadet (eller hva den gjør), så stopper maskina. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Får ikke connecta jeg nå :/ Logger inn, velger char, den loader.. Tilbake til innlogging igjen.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 selv kommer jeg meg fint inn, men unsett hvor jeg endte så starter jeg i silverpine med 1 mindre ting. dette fordi jeg prøver å disenchate eller selge ting og samtlige ganger klikker det, og jeg går glipp av betaling/eks greater essence stuff. prøver meg en siste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå