Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For at vi ikke skal glemme at våre venner hos Blizzard sikkert har nok å gjøre denne mandagskvelden, har jeg skrevet en liten historie. God fornøyelse.

 

*** ADVARSEL **** Inneholder litt tvilsomt materiale ;)

 

Det var en gang en liten tekniker som jobbet hos et stor selskap som het Blizzard. Teknikeren het Arne. Arne var en grei gutt. Hadde aldri slått noen, hadde alltid gjort som han ble bedt om, alltid tatt på seg de 4 cm tykke brillene på samme plass på nesen hver dag etter at han hadde spist havregrøten moren hans hadde laget hver dag de siste 27 årene. Arne hadde aldri hatt sex (med andre enn seg selv).

 

Men denne dagen skulle noe endre seg for Arne. Han hadde møtt noen som faktisk likte han, som synes den lille hvite ølmagen hans var søt, og som føte brillene hans bare gjorde han mer sjarmerende, der langt inne, bak de 4 cm tykke brilleglassene. Fin var hun også! Sikkelig fin, så fin at alle de andre på jobben ikke fattet hvordan Arne hadde fått det til. Arne visste det ikke selv heller.

 

Arne hadde ventet 15 år på denne kvelden. Akkurat denne kvelden. Det var da det skulle skje. Den fine damen skulle reise bort, og kom kanskje aldri tilbake. Men Arne var ikke lei seg. Hun ville ha han hadde hun sagt, og akkurat i kveld var kvelden, den siste sjansen før hun dro. Gleden over å endelig få det hele overstått, 9 år etter den siste vennen hans mistet sin barndoms uskyld i en russebil, var enorm Dette var kvelden!

 

Så var de godt på vei begge to, og bare noen få plagg skilte Arne fra å få oppfylt alle sine drømmer.

 

***RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIING***

 

Arne kastet et kjapt blikk på telefonen sin! S#&/&! , hvorfor måtte den ringe nå! Ingen ringte Arne! Ingen andre enn.... nei, det kunne ikke være... ikke NÅ IGJEN!

 

Arne kastet seg over telefonen! "Calling, Blizzard Authentication Server Team". Arne måtte ta et valg...og det var ingen tvil om hvor det måtte falle...

 

"Sorry Pamela, men dette er viktigere...".

 

Arne stormet ut, og kastet seg i bilen. 5 millioner spillere sitter fast... og Arne var mannen til å fikse det.

 

Takk Arne! May our paths cross in Azeroth!

 

Mvh,

. Knutsi

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar

Ser ut til at Login serverne er nede fortsatt :no:

Går ikke å logge inn på WoW forumene heller :cry:

Jaja, i morgen drar jeg på LAN.. Håper det er fikset til da, hvis ikke blir det bare CS :p

 

BTW, Alle dere som prater om DC. jeg ble disconnected rett etter at Trindlehaven Staff droppa, men jeg rakk å komme meg tilbake og vinne den :p

 

EDIT: Litt leif og litt URL tull :)

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
syntes de har vært flink til å utvide tiden vår jeg.. er jo bare et par dager siden vi fikk 2 dager extra gratis fordi de hadde problemer..

Tja... for oss som ikke spiller spesielt ofte er vell ikke nødvendigvis dette noen stor bonus? Men det er vanskelig å være sur på Blizzard spesielt lenge om gangen ;)

 

Jeg er glad jeg ikke er Arne i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...