Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Daggerspine er nede, greit nok den er nede, men det som FAEN meg er så IDIOTISK er at den forbanna dritt udugelige Realm Status ikke viser det som den skal, hva i f*** i hel**** skal vi med den da ???

 

Det er det som gjør meg forbanna.

sant nok, hadde vært greit med skikkelig informasjon i hvert fall.

 

EDIT: Aha! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post368

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH??? :wallbash:

Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta.

 

Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. :thumbs:

Besøke IF!? If er jo hoved hovedstaten hos alliance...det er som Orgrimar for horde!

Alle med vett i knollen på høy lvl har HS der....

Lenke til kommentar
Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH??? :wallbash:

Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta.

 

Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. :thumbs:

Haha, er glad det ikke er noe farlig i orgrimmar. Det er ofte jeg har komt av windrideren, satt på autowalk og når laggen har gitt seg står jeg og går i veggen et godt stykke unna ;)

Lenke til kommentar
Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH???  :wallbash:

Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta.

 

Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. :thumbs:

Haha, er glad det ikke er noe farlig i orgrimmar. Det er ofte jeg har komt av windrideren, satt på autowalk og når laggen har gitt seg står jeg og går i veggen et godt stykke unna ;)

Kjenner til den... O_o

Og det er _jævlig_ irriterende. Det er liksom ikke annahver torsdag i april det skjer heller,neida,det er hver dag,uansett tidpunkt. :p

 

Tullball!

Lenke til kommentar

Så dere holder ut enda hehe. Komm meg til lvl 60, var medlem i en bra guild men ble utrolig for lei av å bare lete etter nye ting, rustninger, våpen etc hele tiden. Når jeg ble sittendet å gjøre det samme instance for 7 gang bare for å få tak i en hjelm som haddet flotte tall men som du sannsynligvis ikke merket store forkjellen på uansett var det på tide å legge det på hylla. Bf er jo bare kaos, og ideen at du mister din grad om du ikke fortsetter å drepe synes jeg var utrolig kjip (penger penger)

 

Men seff tidenes beste spill, men det holdt i massevis nå, stengte kontoen for ca 1mnd siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...