Wizendraw Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Daggerspine datt akkurat ned, eller var det bare meg? Faen også, at ikke Blizzard klarer å fikse sånt med alle de penga de får inn. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Daggerspine er nede, greit nok den er nede, men det som FAEN meg er så IDIOTISK er at den forbanna dritt udugelige Realm Status ikke viser det som den skal, hva i f*** i hel**** skal vi med den da ??? Det er det som gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Daggerspine er nede, greit nok den er nede, men det som FAEN meg er så IDIOTISK er at den forbanna dritt udugelige Realm Status ikke viser det som den skal, hva i f*** i hel**** skal vi med den da ??? Det er det som gjør meg forbanna. sant nok, hadde vært greit med skikkelig informasjon i hvert fall. EDIT: Aha! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post368 Endret 7. august 2005 av WizendraW Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Burning Legion ble nettopp visket av listen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH??? Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta. Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH??? Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta. Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. Besøke IF!? If er jo hoved hovedstaten hos alliance...det er som Orgrimar for horde! Alle med vett i knollen på høy lvl har HS der.... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH??? Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta. Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. Haha, er glad det ikke er noe farlig i orgrimmar. Det er ofte jeg har komt av windrideren, satt på autowalk og når laggen har gitt seg står jeg og går i veggen et godt stykke unna Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Faen! Hvorfor skal _alle_ som besøker Ironforge stelle seg foran banken/AH??? Det er jo ned i 0,4 FPS når man kjem inn der,første man gjør er jo å spurte rett ned i denna massive lavagrøfta. Huff. Egne "møterom",det hadde vært noe. Haha, er glad det ikke er noe farlig i orgrimmar. Det er ofte jeg har komt av windrideren, satt på autowalk og når laggen har gitt seg står jeg og går i veggen et godt stykke unna Kjenner til den... O_o Og det er _jævlig_ irriterende. Det er liksom ikke annahver torsdag i april det skjer heller,neida,det er hver dag,uansett tidpunkt. Tullball! Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 får dere logga dere på nå? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 når komme rden nye patchen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 når komme rden nye patchen? Forhåpentligvis snart, har ventet på den i 3 uker nå...siden den nye servern kommer Lenke til kommentar
amarios Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 den h****** forp**** j**** argent dawn er nede igjen! OMFG! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Så dere holder ut enda hehe. Komm meg til lvl 60, var medlem i en bra guild men ble utrolig for lei av å bare lete etter nye ting, rustninger, våpen etc hele tiden. Når jeg ble sittendet å gjøre det samme instance for 7 gang bare for å få tak i en hjelm som haddet flotte tall men som du sannsynligvis ikke merket store forkjellen på uansett var det på tide å legge det på hylla. Bf er jo bare kaos, og ideen at du mister din grad om du ikke fortsetter å drepe synes jeg var utrolig kjip (penger penger) Men seff tidenes beste spill, men det holdt i massevis nå, stengte kontoen for ca 1mnd siden. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det sikkert at vi får hammer Of wrath etter dagens update? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det sikkert at vi får hammer Of wrath etter dagens update? Patchdag idag? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 vetta f? Hvordan skal jeg vite det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ingen patch i dag, nei. Serverne har vært nede, og Sylvanas er iallefall oppe igjen. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva med Hammer of wrath da? når kommer den? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 den kommer vel i patch 1.7 som ikke kommer før om en stund, så dere pala's må nok holde ut enda en stund Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Syntes egentlig paladin skulle hatt mage magiene i tilleg til alt de allerede har.. Og gnomene kunne bli fjernet da de har +78spirit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå