Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "world server is down" Hvor får du den informasjonen fra? informasjon? det poppet opp på skjermen min når jeg prøvde å logge på..... . . . . . Åja faen.. Jeg får logga på, men må velge realms og sånnt shitt først..! Gidder ikke begynne med det, prøver å logge meg på i mårra.. se om d er noe bedre da.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Får ikke snakket med npcer eller spise og drikke nå. Kan heller ikke skrive i guild eller general Ingen vits i å prøve noe mer. Alt-F4 (quit) er mitt råd... Servern er sannsynligvis gått ned. Opplevde det samme på BB. Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 World Server is Down... /yawn Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 serverene er på vei opp igjen, no worries Lenke til kommentar
amarios Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 argent dawn er også fuck'd, warsong gulch har vært mongo i hele dag. alle kommer inn så åpner ikke dørene seg. Blizzard trenger ett hardt spark i baken! Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 argent dawn er også fuck'd, warsong gulch har vært mongo i hele dag. alle kommer inn så åpner ikke dørene seg. Blizzard trenger ett hardt spark i baken! de gjør nok alt de kan... tviler på at de tar ned serveren midt på dagen for å fikse et problem i WSG. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vi betaler for dritten!!!!!!!!! for FAEN! Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Alt er nede over hele linja.... JAMRE JAMRE..... Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post364 tror jeg kan gå til sengs... med blizzards tempo på å få fikset slike problem..ja..så har jeg gooood tid på meg... Endret 7. august 2005 av nord Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 arrrrrg. Når kommer d en gratis mnd med WoW? har jo venta pga bugs 1/2 tiden etter den nye patchen Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da er det bare å smøre seg med litt tålmodighet. Atter en gang... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post364 tror jeg kan gå til sengs... med blizzards tempo på å få fikset slike problem..ja..så har jeg gooood tid på meg... Allerede 600 views! Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 aarrrghh! var inne i zul'farrak med 4 andre og hadde akkurat cleara alt bortsett fra rommet med gazh'arra eller hva han nå heter.. midt i en vill fight bryter alt sammen. jaja, får håpe det kommer opp så jeg får levert quests of lvla til 50 før jeg legger meg Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jaja hadde 5 minutter igjen av Epic mount questen min jeg, da ramla scholo sammen...... HURRA!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "World server is down" Jippi! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fikk ikke sove, så jeg skulle spille litt, men servern min var ikke oppe, så jeg gikk in på Maelstrom for å spille litt, i Nelf startområdet var det omtrent 30 stk Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Og jeg som skulle sitte å spille i hele natt! søren! akkuratt startet med ny hunter og hadde liksom håpet på å få levlet litt! Grrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå