Andre88no Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kommer ikke inn på burning blade:( "world server down" Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) *klore på veggen* Haha ja samme her Edit: Endelig. Var faen meg på tide. Endret 7. august 2005 av Pug Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 GG Blizzard, mesteparten av serverene nede igjen Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Mhm, Sylvanas gikk netopp ned! 2.gangen i kveld, og instances har ikke funka siden klokka 11 i kveld!! Satan og! (klokka er 4:09 btw, har i tillegg spillt siden 10, var en time jeg kunne gå i instances, men så var det de andre 5 da.. bare fikk opp skillen i LW og skinning jeg .. Men så gikk alt i stå.. ) GJ Blizzard! Endret 7. august 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) FAEN! Der gikk world server ned igjen. EDIT: Sylvanas, ja... Endret 7. august 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Aziol-Nerub er ikke på listen en gang... =( Noen som vet hva som foregår?? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Aziol-Nerub er ikke på listen en gang... =(Noen som vet hva som foregår?? Hmmm Kanskje det er angrep fra Al Quaida! EDIT: Hvilken liste? Endret 7. august 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Aziol-Nerub er ikke på listen en gang... =(Noen som vet hva som foregår?? Hmmm Kanskje det er angrep fra Al Quaida! EDIT: Hvilken liste? Når jeg logger på og får beskjed om å velge realm... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva i %@¤%& er det som skjer?! Syns det bare har vært rot med webside og servere i hele kveld/natt jeg... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dæven døtte, om de har sletta Char'en min så er det bay bay med WoW, da slutter jeg!! Virker som alt er har resetta seg!! Satan og! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "world server is down" Hvor får du den informasjonen fra? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ARgh!, de har vært mye nede i det siste :/ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dæven døtte, om de har sletta Char'en min så er det bay bay med WoW, da slutter jeg!!Virker som alt er har resetta seg!! Satan og! Uhm. Det er nok bare du som ikke får opp karakterene dine. Bruker å være sånn i blant. Lenke til kommentar
tinka02 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Får ikke snakket med npcer eller spise og drikke nå. Kan heller ikke skrive i guild eller general Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "world server is down" Hvor får du den informasjonen fra? informasjon? det poppet opp på skjermen min når jeg prøvde å logge på..... . . . . . Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bare prob ja, gir opp nå, får sjekke senere.. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dæven døtte, om de har sletta Char'en min så er det bay bay med WoW, da slutter jeg!!Virker som alt er har resetta seg!! Satan og! Uhm. Det er nok bare du som ikke får opp karakterene dine. Bruker å være sånn i blant. Var ikke det jeg mente, når jeg skal logge meg på, så må jeg velge Realm igjen.. Hva faen liksom.. Virka som alt hadde resatt seg.. Da tenkte jeg med en gang at om de har resatt serverene, da blir det nok krig i verden.. hehe! Men tror ikke de har gjort det, uanz så har de backup.. Men det er liksom, så frustrerende! ååå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå