Thomas J.L Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Får ikke connected i det hele tatt. Andre som har samme problem, kommer bare "Unable to Connect". Kom akkurat hjem fra ferie å skulle kose meg med wow så kommer jeg meg ikke innn Endret 4. august 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 faen! Argent Dawn klikka midt i battlegrounds! aaarrgghh Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jepp, Nå er jeg i SM allerede. Skal prøve for fjortende gang på rad å skaffe illusionary rod nå. Wish me luck! Good luck Jeg fikk faktisk rod-en på første forsøk når jeg logget på Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jepp, Nå er jeg i SM allerede. Skal prøve for fjortende gang på rad å skaffe illusionary rod nå. Wish me luck! Good luck Jeg fikk faktisk rod-en på første forsøk når jeg logget på Husker jeg prøve å få illusionary rod, men så fikk jeg daggern som droppes i sm og off handen som er i et av sm questet. Husker ikke hvordan equipment jeg har lenge siden jeg har spilt. 3 uker faktisk Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 FFS! Vi har tatt hele Mc idag, og er på Domo når instanceserverne går ned, rett før Domo, faens irriterende Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Instance server kræsja på silvermoon Får ikke logga ut eller rørt oss. Når vi bare lukker programmet får vi ikke logga på igjen. bah Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja på Vasjh også, i slutten på WC Og alt bryter sammen, kommer meg ikke inn på karen min igjen.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja på Vasjh også, i slutten på WC Og alt bryter sammen, kommer meg ikke inn på karen min igjen.. Utrolig irriterende....guilden har vært i MC siden 5....og var skikkelig giret på å ta ned Ragna idag... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vi hadde holdt på ei stund, jeg har aldri healet så mye, og var nesteeeen level 19.. Håper de er oppe i morgen formiddag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Faen! Instanceserverne er oppe igjen, og vi spawnet ved MC-inngangen, FAEN! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Instance server nede igjen.... great... sigh Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 øøøøh bare jeg som sliter med silvermoon nå? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis du ser et par poster lenger opp så nei Den er veldig død. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis Blizzard sluttet å patche dette spillet så ville jo alt vært fryd å gammen Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det mest geniale er at siden man avslutter kontoen på er nede også! GG Blizz Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 tror jeg må ha meg nye briller Lenke til kommentar
andiss Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Burning blade nede! Har vel vært nede i 20 min nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå