kafan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen som har kommet seg inn på Silvermoon. Wow crashet først, deretter pc'n, så nå er jeg ikke sikker på hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Prøver å komme meg inn på Account siden, får det ikke til. Flere som sliter med det?Siden klikker helt. Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Prøver å komme meg inn på Account siden, får det ikke til. Flere som sliter med det?Siden klikker helt. Sliter eg også, får spille litt Half Life 2 i mens :-) Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 nå er alle serverene røde (( uhuu Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 nå er alle serverene røde (( uhuu Kommer ikkje inn på status sidene eingang eg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Kommer ikke lenger enn Authenticating når jeg prøver å logge inn, og hele WoW-Europe ser ut til å være nede for telling. Noen sølte kaffe igjen... Eller, ikke hele WoW-Europe, bare forumene. Der infoen er. ,-, Vel, Realm status er oppe: 1. 08/04 - Server Restarts | 8/3/2005 5:08:09 PM PDT At approximately 05:00AM all realms will be restarted briefly to apply a hotfix. The realms should become available after 10 minutes. We apologise for any inconvenience. Hurra, de hotfixet serverene til døde... Endret 4. august 2005 av Zealuu Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kommer ikke lenger enn Authenticating når jeg prøver å logge inn, og hele WoW-Europe ser ut til å være nede for telling.Noen sølte kaffe igjen... Hahaha.. sikkert noen som har sølt kaffe ja Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det verste er at på realm status så bytter serverene på å være røde/grønne (nede/oppe) annenhvert minutt nå for tiden. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hehe. AKK når jeg skal begynne å spille wow etter en laaang pause, skjer dette :!: men men. savnet det så mye at jeg ikke har noe imot å vente litt. Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det verste er at på realm status så bytter serverene på å være røde/grønne (nede/oppe) annenhvert minutt nå for tiden. Nå er alle serverene grønne i alle fall Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det verste er at på realm status så bytter serverene på å være røde/grønne (nede/oppe) annenhvert minutt nå for tiden. Nå er alle serverene grønne i alle fall Nei, nå er de røde igjen :/ Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 LOL.. nå får dei snart bestemme seg Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja psykisk terror av 100 000 tusen wow geeks er ikke noe å leke med alliance ftw sylvanas, Method rules Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Unguilded horde på Sylvanas ftw! Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg kom innpå silvermoon igjen etter restarten i natt, og da virket alt ypperlig.. Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 nå funker det :DD Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jepp, Nå er jeg i SM allerede. Skal prøve for fjortende gang på rad å skaffe illusionary rod nå. Wish me luck! Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jepp, Nå er jeg i SM allerede. Skal prøve for fjortende gang på rad å skaffe illusionary rod nå. Wish me luck! Good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå