dnthalhuk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Whine whine, Broken Blade nede. VIl jo ta level 20 i kveld. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Bahah Jeg som skulle spille WoW hele dagen/natta (som vanlig denne sommeren lol). Får håpe BB kommer opp igjen snart, har prøvd å komme meg inn i nesten to timer nå Lenke til kommentar
czr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dro en time tidligere ifra jobb idag for å spille lenge. Var så gira på å spille idag. Men så skjer dette.. Heldigvis ligger RBK under med 3 mål for Fredrikstad da, så det er jo en oppmuntrer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Deathwing var i hvert fall oppe nå. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva skjer med Runetotem? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 der datt silvermoon ned gitt V Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 WooHoo! Det faktum at jeg ikke har nett på WoWPC'en, har visst ikke så mye å si likevel Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 whiiiiiiiiine Nå må jeg snart begynne å høre på mine egne råd. Ikke spille på onsdager DC for 5. gang i dag. Aner blizzard hva de driver med egentlig? Det er det samme hver eneste patch, lag, lag, dc dc og til slutt server reboot sigh.. V Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *jamre* bah, hvorfor er det slik hver onsdag? *jamre* Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllllll whyyyy ææææææ det var dagens tredje lille ynk Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jesus! Nå må dritt silvermoon komme opp igjen! ahh.. akkurat når jeg hadde funnet meg en finfin gruppe til Zul farrak.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 har lastet ned patch siden klokken 12 i dag (firewall problemer og treg linje ) og når jeg kommer inn havner jeg jommen i kø. nr 400 jaja Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 er ikke den siste patchen bare på 4.5 mb eller no sånn a? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) jo, og det finnes flere tråder på forumet hvor du kan laste den ned fra andre plasser V Endret 3. august 2005 av vetle Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 silvermoon nede enda? står at den er oppe men finner den ikke på realm lista i spillet Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ikke bare silvermoon som er nede. telenor sliter også Det er vel ferie hackingen som foregår. nerder som kjeder seg er skummelt. V Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen som er inne på Silvermoon??? Ifølge serverstatus siden er den oppe, men har ikke funnet den på realm listen på et par timer ??? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sylvanas var oppe i hele kveld, men tror ikke folk kunne logge inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå