Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå falt Shattered Hand ned Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har problemer med Silvermoon for øyeblikket? Jeg var inne på serveren, men plutselig kunne jeg ikke interaktere med npcer lenger og gikk ut. Etter det har jeg ikke kunnet logge inn igjen Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har problemer med Silvermoon for øyeblikket? Jeg var inne på serveren, men plutselig kunne jeg ikke interaktere med npcer lenger og gikk ut. Etter det har jeg ikke kunnet logge inn igjen jepp jeg kommer ikke inn heller:) Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har problemer med Silvermoon for øyeblikket? Jeg var inne på serveren, men plutselig kunne jeg ikke interaktere med npcer lenger og gikk ut. Etter det har jeg ikke kunnet logge inn igjen Ja samme skjedde med meg Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 same old same old fubar onsdag V Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Login server nede igjen. Huzzah. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post349 Endret 3. august 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Server er på en standstill... nesten som tiden er fryst inne i WoW Log ut og du kan ikke logge in igjen NPC'er borte Playere står stille Log ut og den stopper på 0 Alle chat'ene skal fortsatt funke viss du ikke prøve og logge ut Masse klager i /1 /G osv Dør du kan du ikke release osv Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 pokker da.. kan ikke servern komme opp igjen da:( Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *jamrejamrejamre* Nåja.. kommer meg i hvertfall til "retrieving character list" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er alle serverne nede for telling? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hmmm kommer inn på en annen serve rmen ikke silvermoon... man får jo ikke det man betaler for:(... eller til en vis grad.. mye underholdning for pengene men for svarte...... argh Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er alle serverne nede for telling? Stemmer det! Front 242 - tyranny for you Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tre ganger hurra for Blizzard! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Stemmer det! Front 242 - tyranny for you Bra at velopplyste folk spiller WoW! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 whiine jaja, ser ut som om silvermoon er på vei opp V Lenke til kommentar
superreven Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg kommer ikke inn slik at jeg får velge realms engang... står å henger på connecting en god stund - så blir jeg disconnected. BB. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) whiine jaja, ser ut som om silvermoon er på vei opp V Javel, da ser du mer enn jeg ser Edit: Kom opp nå Endret 3. august 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Nå fikk jeg en beskjed om at folk ikke kunne se meg :/ edit : Nei pokker! Der ødela jeg postcounten min. Toppers. Endret 3. august 2005 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå