Minty123 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Laggerspine restarta akkurat når vi var ved Aku Mai (som dropper sverdet jeg var ute etter ) for så å komme tilbake igjen, men uten creeps i noen instancer Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Faen for no' dritt! Der gikk Deathwing ned. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hmm, den var oppe i sted. Tror den var litt opp og ned i kveld. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 gah, alle er nede nå Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kommer opp klokken 11 i morgen tidlig Hadde et fantastisk moro UBRS run nå rett før restarten. Vi hadde akkurat tatt The Beast når det flashet "20 minutes till server restart". Vill panikk og vi rushet som bare det mot Drakkisath og greide det med 4.30 min igjen Var helt konge heh Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg får ikke patcha! "Download is not autorized by the tracker" eller noe sånt! Edit: Joda.. der gikk det.. men får fortsatt samme feil, selv om den laster ned Endret 3. august 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Krims Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg får ikke patcha! "Download is not autorized by the tracker" eller noe sånt! Edit: Joda.. der gikk det.. men får fortsatt samme feil, selv om den laster ned Jeg hadde samme problem, jeg holdt på med noe annet og gadd ikke trykke på "OK" knappen, så spretter den plutselig opp til 50% Så bare la feilmeldingen stå når du laster ned, da funker det Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Når kommer serveren opp igjen? Mvh. Lasse Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Når kommer serveren opp igjen? Mvh. Lasse World of Warcraft har en vanlig nedetid på et par timer hver onsdag morgen. Her i Norge vil det bli fra ca. 07.00 til 11.00. Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hello, Our servers are currently experiencing an overload due to the large amounts of people trying to download the patch simultaneously, and this is causing you to see the "Download is no authorized by the tracker" error message. This issue is not causing the download to stop, but it may be a while before the download actually begins. If your download has begun on your system, then it may be very slow. The overload issue should be resolved soon, and the patch download should function normally again. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har en side der man kan laste ned fila? Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg får ikke patcha! "Download is not autorized by the tracker" eller noe sånt! Edit: Joda.. der gikk det.. men får fortsatt samme feil, selv om den laster ned Jeg hadde samme problem, jeg holdt på med noe annet og gadd ikke trykke på "OK" knappen, så spretter den plutselig opp til 50% Så bare la feilmeldingen stå når du laster ned, da funker det Jeg prøvde samme men fikk den kun til 18%. Nå står den bomm fast Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Noen som har en side der man kan laste ned fila? Lastet selv nettopp ned denne og skal prøve den ut om få straxxer www.fileplanet.com/155699/150000/fileinfo/World-of-Warcraft-Patch-v1.6.1-[Mini-Patch] Endret 3. august 2005 av Dewd Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Funka alikevell. Takk uansett Lenke til kommentar
superreven Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som kommer inn på Burning Blade nå? Den dukker ikke opp på realms listen min, men ifølge http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/ er den oppe å går... Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kommer ikke inn på burning blade jeg heller Lenke til kommentar
amarios Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har en side der man kan laste ned fila? Lastet selv nettopp ned denne og skal prøve den ut om få straxxer www.fileplanet.com/155699/150000/fileinfo/World-of-Warcraft-Patch-v1.6.1-[Mini-Patch] er ikke den fila for us versjonen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har en side der man kan laste ned fila? Lastet selv nettopp ned denne og skal prøve den ut om få straxxer www.fileplanet.com/155699/150000/fileinfo/World-of-Warcraft-Patch-v1.6.1-[Mini-Patch] er ikke den fila for us versjonen? Jo, du har rett i det. enUS = Amerika, enGB = engelsk/europeisk (med unntak av enDE og enFR). Lenke til kommentar
amarios Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 yay! dette har ikke noe med tråden å gjøre, egentlig et lite gledesutbrudd som ikke er bra nok til den katogorien. men here it goes: Endelig droppa en Dark Whelpling i Badlands! 80-100g går den for i ah! Trenger gull siden jeg er lvl45 og har kun 7g! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå