Dandar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Rett før vi skulle spawne Ragnaros måtte det bli helt vill lagg! (Og instance server restart) Nå har vi altså drept ting i flere timer for så og få restart rett før "the boss" ****** Endret 31. juli 2005 av Dandar Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 alle serverne er nede i følge blizz sine sider link og jeg somhadde store planer om å starte opp accounten min igjen i dag.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Stormscale nede ennå.. "#¤% Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg kommer ikke inn på wow-europe.com nå, og jeg skal faktisk fryse kontoen min. Dette går selvsagt ikke nå, og det ender vel med at jeg må betale for en måneds spilling pga Blizzards fucka servere. Herlig! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg kommer meg ikke inne på account management og har prøvd siden kl. 21, nå litt over kl 22 kommer jeg heller ikke inn på www.wow-europe.com, noe jeg gjorde for noen min siden. Den amerikanske siden fungerer utmerket, men jeg får ikke logget meg inn så jeg får betalt ny måned. Sitter for øyeblikket på en account som er fryst... Noen som vet hva jeg kan gjøre så jeg får betalt ny måned? btw: var inne på account management rundt 19. tiden, men da hadde jeg ikke kortet tilgjengelig. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ja det lagger noe syyyyykt, hva er det? trudde det bare var meg. (men til min fordel, jeg trykker 100 ganger på starfire så skjer det 0, bare lyd, så plutselig kommer det alle på en gang og monsteret dør på 1 sek og jeg har 100% liv og 100% mana ? tar ut monstre gratis. bra på en måte da. uten om at den bruker 40 sek på en loot.) Endret 31. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Lagger helt villt ja! Jeg finner ikke ord for hvor irriterende server restart var rett før vi skulle prøve på Ragnaros! Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Noen andre som sliter nå? Jeg ble kastet ut og kommer ikke inn igjen - akkurat når jeg hadde samlt folk til questene jeg trenger.... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jepp, kommer kun innpå norske sider Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kommer ikke inn på Sylvanas, stopper på Authenciating... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 er nok login serveren som er nede igjen.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Forbanna irriterende.... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Dritt.. er det bare login som er nede? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 SCHLAMPEN KOMMT DOCH! Jeg kommer fan ikke inn! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 stod at det var en del servere som var nede oss på realm status sida.. Men er noen som er oppe også, så da tyder det på at det ikke er login saken som er fucka. http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ De fleste realms er nede Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kommer ikke inn på Sylvanas, stopper på Authenciating... Har samma problemet når eg skal logge på (Zenedar), har til og med prøvd med to forskjellige accounter... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er vel bare å vente da tenker jeg... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ser ut som alle europeiske servere er nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå