kaaasen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er det noe problemer med loginserverene igjen? Jeg hadde tenkt å logge inn på forums-en.wow-europe.com, men jeg får ikke logget inn med verken min eller brutterns account, verken i Opera eller Internet Explorer. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) nå bare hang spele seg, så ble jeg disconnected og klare ikkke å logge inn igjen. Noen andre som opplever det samme? Spiller på bloodfeather... Edit: Var vist ikke noe stort problem, kom inn 5 min snere Endret 25. juli 2005 av Allviteren Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ARGH world server down paa burning blade ! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Var akkurat kommet forbi han egge-bossen i UBRS da hele raidet ble disconnected første gang, og vi måtte restarte. Da med amputert raidgruppe - og nå ble vi disconnecta IGJEN - på omtrent samme sted. Blizzard bør virkelig få orden på sakene sine! Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Na er burning blade nede ..... uff Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Broken blade^^ ut med dunder og brak. Trodde de hadde fått orden på denne etterhvert. Våger vell ikke å starte migration på denne, da det vil føre til folketom server. Online igjenn nu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Broken blade^^ ut med dunder og brak. Trodde de hadde fått orden på denne etterhvert. Våger vell ikke å starte migration på denne, da det vil føre til folketom server. Hehe ja, derfor det ikke har vært noen char. migration fra Bugging Blade ja! :!: Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 jamre jamre, installerte akkurat wow igjen, etter å ha spilt til level 8 for et par måneder siden.. er fortsatt helt newbie men gleder meg siden denne gangen spiller jeg med irl venner ogf får være med i guildet dems bare kjipt at serverne er nede nå akkurat da jeg installerte.. jaja Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Instance and login nede på Silvermoon Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tja. Virker som det meste er nede, Bortsett fra Kor'Gall og et par andre servere. Nei, jeg spiller ikke på noen av dem. Noen veltet kaffekoppen igjen? Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) jamre jamre, installerte akkurat wow igjen, etter å ha spilt til level 8 for et par måneder siden.. er fortsatt helt newbie men gleder meg siden denne gangen spiller jeg med irl venner ogf får være med i guildet dems bare kjipt at serverne er nede nå akkurat da jeg installerte.. jaja hvis du leser første post, så ser du at det er Server Service fra 05.00 til 11.00 btw Silvermoon er bugged til døden akkuratt nå AH vil ikke la deg kjøpe noe, feilmelding : "Can't find that item" Internal Guild Error Error Creating GM ticket Mailbox systemet er bøgget for hele serveren... "geeze" Er vel vanlig på onsdager det ^^ EDIT: [server] Restart in 15:00 Endret 27. juli 2005 av Sjaman Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) nå døde min server, lang tid før de kommer på bena igjen ? erfaring? Arathor lol, alle er nede Endret 28. juli 2005 av War Lenke til kommentar
zilch Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Utrolig irriterendes når serveren kræsjer. Kommer ikke på igjen heller Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Daggerspine nede:( Men vitsen med real status er jo og gi beskjed men når den ikke blir oppdatert... Hva er vitsen med den da ? Meningsløst... Lenke til kommentar
KO- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er loginserverene nede nå? eller er det bare mitt "stabile" Pc-Support bredbånd som har slått seg vrang igjen? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 jeg blir disconnecta hele tiden! og jeg veit det ikke er ngt som er føkka Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg kom meg inn på 7 ganger og ble disconnecta etter 30 sek. hver gang.. Så minst 20 personer nede i ''lagg-gapet'' under AH bruen før jeg ble disc.. Spiller på Daggerspine Lenke til kommentar
shabador Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Dette er for en gangs skyld ikke Blizzard sin feil. Feilen ligger hos Telia. Mesteparten av Norge sliter med å få stabile signal ut av landet nå. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=450113 Endret 29. juli 2005 av shabador Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 boom stormscale went down. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå