N* Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 er det bugg i booty bay inn? jeg detter ut hver gang jeg gjør ferdig eller starter en quest. ganske irriterende med oppfølgere, da detter jeg ut to ganger på rad! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kommer ikke inn på silvermoon nå "world server is down"?? V Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Fet, da ble jeg kasta ut av Turalyon, og kan ikke engang logge på igjen... *whiiine* Edit: Tilogmed denne sia er nede: http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Endret 6. juli 2005 av Caddy Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Yay "DC From Server" + "Unable to connect" Altså botta uten og kunne logge inn igjen EDIT: Må ha vert en form for restart, er oppe igjen nå EDIT 2: Eller kanskje bare ISP'en... Endret 6. juli 2005 av The_WebWizard Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Når jeg logget på i dag, oppdaget jeg at alt jeg har solgt på AH den siste måneden har kommet tilbake, og slettet de tingene jeg hadde i posten Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 daggerspine går opp og ned som en jojo Lenke til kommentar
superreven Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som vet om Blizz har problemer? Ikke kommer jeg inn i Alterac BG, kommer heller ikke inn på WoW Europe siden... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alterac BG veit jeg ikke noe om i dag, men wow-europe.com er i hvert fall oppe. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 jamre jamre. alle instancer nede nå da..... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Søren og. Akkurat da jeg hadde lyst til å starte å spille wow igjen etter to uker, er selvsagt hejmmesida nede. Lenke til kommentar
Standish Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 morsom dag på søndag står ved inngangen til MC i brd.. *Bing* der forsvinner en del guildmembers og store deler av friendslista offline.. MC serveren er nede... lur som jeg er hopper jeg rundt omkring og presterer å lande for nært inngangen til MC.. tjoho loadingscreen som ikke loader *jamre jamre* oki MC serveren kom opp igjen ganske fort men trengte noen dager på å fordøye opplevelsen Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Disconnecetd from server - får ikke logge inn igjen Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) noen uten ngt som kan bekrefte at det er blizzard som gjør noe galt nå? Endret 12. juli 2005 av mbskywalker Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 noen uten ngt som kan bekrefte at det er blizzard som gjør noe galt nå? Jeg har ngt - men jeg tror likevel at Blizzard gjør noe feil. Ble kastet ut for en halvtime siden, kommer ikke inn igjen Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kom inn igjen i 2 minutter, møtte noen av raidet som sakte men sikkert kom online også, men så ble vi kicka av igjen Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 nå går det i stå igjen.... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 *HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL* Lenke til kommentar
password Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er det noen andre som får slengt "world server is down" i trynet???? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå er serverne nede for vedlikehold, så ikke kom hit og si.. "ånei servern er nede" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå