Omar Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvorfor sier de ikke bare på forhånd: 07.00 til 15.00 eller noe. De blir jo alltid forsinka uansett.. Det har ikke vært en eneste fredag hvor serverne har vært oppe i tide... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) De kom ikke opp kl.12 heller nei.. Håper ikke dette er en av de "Sorry, extended till 15.00" dagene Da klikker jeg i vinkel Koste meg med Globus 2 frem til klokken 12, og nå er jeg klar som f*** på WoW! edit: *jamre, jamre* Endret 25. mars 2005 av superreven Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) *Jamre,jamre* Sitter å spiller på 123spill så mye kjeder jeg meg... Endret 25. mars 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvorfor sier de ikke bare på forhånd: 07.00 til 15.00 eller noe. De blir jo alltid forsinka uansett.. Det har ikke vært en eneste fredag hvor serverne har vært oppe i tide... Det har det, og det har vært dager der serverene har vært oppe en time før. Enig i at det er dritkjipt å vente, har så lite å gjør Hmm.. Burde kanskje begynne å tenke på hva jeg gjorde i mitt forrige liv før WoW Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er ganske irritert no.. Pga. at Blizzard ikkje klarer å lære av at dei aldri klarer å holde tidsperiodane dei lover.. Dei burde heller skrive at nede-tide skal vere litt lenger enn kva dei antar (når det ALLTID blir det).. Denne gangen har dei utvida perioden med 1 time, men det er visst stort avvik denne gangen og.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dere kan jo spille det spillet som slår WoW. Gode gamle BF. Men jeg spiller kun wow selv nå da men blir sikkert lei etter noen mnd til. Men BF blir jeg aldri lei..spilt det i tre strake år omtrent Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 *Ahhh, BUHUUU, BUHUUU, BUHUUU, Buhuuuu, JAMRE; JAMRE; JAMRE!* Ah, deilig å få det ut.... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Wow..er silvermoon oppe?...i følge hjemmesiden er den det...kan dere sjekke for meg? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hos meg er ingen servere oppe ennå. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 sjekk http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Serverstatusen er feil, ingen servere er oppe ennå Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Så at alle serverene var oppe i følge realm status, prøvde å logge meg på...ikke en eneste server var oppe :S Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg blir bare så j*vla forbanna! dette er bare for dumt!!! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) jeg skjønner ikke hvordan vi kan bli så glad i et spill samtidig som vi egentlig hater det noen ganger, men gå ut og finne på noe er jo helt uaktuelt (vente på Realm) sitter her og ser på fox kids jeg så gøy har jeg det.. men tross alt serverne kan jo komme opp når som helst nå bare og vente. 100 år senere. de kommer snart opp skal vi se.. Endret 25. mars 2005 av værdama Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Får ta å spise litt, venter på patchen. Blir så mye fett der! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ja ser ut som det blir en del snaxy på denna patchen jeg, skulle jeg "brukt" opp tia på litt spising hadde det bare ikke vært for at jeg nesten akkurat har spist gleder meg til og se nye UI greine som skal komme synes jeg så det kom 4 nye bars? eller er det feil? klem og kyss fra værdama Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 nei nå får det faan meg være nok! her betaler jeg gode penger for å spille, så har de jo serverne nede helt forbanna tia! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De tok visstnok serverene ned senere enn klokka 05:00 iflg. en kamerat av meg som sitter på TG nå. Dette er vel også litt av grunnen til at det tar litt ekstra tid, samt at det da faktisk har blitt enda mer extended maintenance enn planlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå