FJERNET111 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Der var det oppe igjen! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk akkurat logget meg inn, alt virker igjen nå. Blizzard ftw =) Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Nede "due to weekly maintenance" allerede nå? :o Nevermind... går visst an å logge inn Endret 28. juni 2005 av Gnurk Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 World Server is down! SATAN KORR EG HATE BLIZ Først gir dem oss narkotika, deretter tar de d fra oss delvis. Bare friste littegrann Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Enda ikke oppe, nei? Nettopp kommet hjem fra jobb (nattskift), gleda meg til å spille WoW, selv om sola skinner som bare det gjennom vinduet. Men neida. Får sole meg istedenfor da Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Oh... Det kribler i hele kroppen. Første gangen noe har stoppet meg i å spille og dette er jo verre enn første gangen jeg måtte vente på en ny Naruto episode. Heldigvis må vi bare vente 4 timer til og ikke 1 hel uke Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 tror blizzard legger ned serverne for at alle skal ha også litt RL Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg får ikke logget inn på konto siden til blizzard,siden sier at jeg har feil passord. Og når jeg skal ha tilbake passordet og skriver mitt nickname, kommer det "kan ikke finne din konto". Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 sutre sutre, server restart, sutre Det er så kjipt, alltid når jeg har funnet bra gruppe, alltid når jeg er i instance V Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jaja... Akkurat startet kampen mot The Beast, og så: Server restart in 15 minutes, flott Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jaja... Akkurat startet kampen mot The Beast, og så: Server restart in 15 minutes, flott "All realms will be restarted later this evening to apply a fix to a Warsong Gulch exploit. Each realm will be down for approximately 15 minutes. We will provide you with more information as soon as it becomes available. We apologise for the inconvenience." Skjedde her og, vi rakk akkurat å ta ned Rend i UBRS... Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jaja... Akkurat startet kampen mot The Beast, og så: Server restart in 15 minutes, flott "All realms will be restarted later this evening to apply a fix to a Warsong Gulch exploit. Each realm will be down for approximately 15 minutes. We will provide you with more information as soon as it becomes available. We apologise for the inconvenience." Skjedde her og, vi rakk akkurat å ta ned Rend i UBRS... Kjedelig sak, kan vel si at ikke alle var like fornøyd nei, men uansett; Lurer på om noen blir bannet - om det er spiller-rapportert exploit eller GM-observert/oppdaget heh... Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 "Okay guys! This Baron Geddon is going down"Server restart in 15 minutes Det verste var at vi fikk ham Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 "Okay guys! This Baron Geddon is going down"Server restart in 15 minutes Det verste var at vi fikk ham Hehe, godt jobba. Var litt synd med raidgruppa vår, halvparten logget inn ved et respawnet "The Beast", resten havnet ved instance-entrance. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 test sever nede atm? eller er den alltid nede om natten? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Noen andre som har login problemer? Edit: Der gikk jo alle serverene ned plutselig... AAAAHHHHH! Takler ikke dette tullet... Endret 30. juni 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Nede ja. Drit og dra. Alt samma. God natt! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har hatt problemer siden 3-4 tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå