Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper vi alle har lært noe i dag......LOGG DEG ALDRI AV WoW!

Etter 24 timer sammenhengende pålogget, blir en vel disconnected..

Har hendt meg en del ganger... :whistle:

logg dere nesten aldri av WoW (?)

Lenke til kommentar

Hver gang det er problemer med servere etc. fra Blizzard's front, jo da setter jeg meg ned og ser Cinematic'en til WoW x-antall ganger :D

Elsker den cinematic'en, alvårlig talt, den er med enkle ord: vakker! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hver gang det er problemer med servere etc. fra Blizzard's front, jo da setter jeg meg ned og ser Cinematic'en til WoW x-antall ganger  :D

Elsker den cinematic'en, alvårlig talt, den er med enkle ord: vakker!  :thumbup:

Den er ganske kul, skulle ha vart lengre. Nei vent, en data-animert WoW lang film hadde gjort seg :D (spesiellt i slike server nede tilfeller)

Endret av KO-
Lenke til kommentar

Stygge tauren som er ekkel mot bjørnen :mad: Ellers er filmen pen :love:

PS: Tauren er rå! Ingen tvil om det, men det blir litt feil med en tauren som moser hodet* til en bjørn. Tauren skal jo elske det levende etc.

*Det er det JEG tror at skjer på slutten av filmen der tauren moser ett eller annet.

Lenke til kommentar

Mulig det, men Taurenen blir jo skutt på av den muskuløse dvergen rett før bjørnen angriper ham. Så jeg synes egentlig det er greit at Taurenen slår litt :p

OT: ja, dumme server, jeg var i wow humør akkurat nå :blush:

Endret av Sykkel
Lenke til kommentar

Arrrrg, og min character som står veldi uheldi plassert akkuratt nå (midt ute i skogen, ett sted der dyr patruljerer). Så snart den store bjørnen respawner er jeg død!

Blizzard tech-crew kan brenne! :thumbdown:

Æsj. Jeg gir opp jamringen......

Lenke til kommentar
Mulig det, men Taurenen blir jo skutt på av den muskuløse dvergen rett før bjørnen angriper ham. Så jeg synes egentlig det er greit at Taurenen slår litt :p

OT: ja, dumme server, jeg var i wow humør akkurat nå :blush:

Men kunne ikke man fått sett at tauren hadde mos trynet til dvergen da? :p Stakkars bjørnen er jo bare styrt av en tåpelig dverg. :)

OT: Logget meg av for å hente sykkel til kamerat. Når jeg kom tilbake, voila: "Due to unforeseen technical difficulties, the authentication server is currently unavailable, preventing from logging into the game, the World of Warcraft Forums, and Account Management. Our technical team is working on solving the issue; we will inform you as soon as the problem has been fixed.

Thank you for your understanding."

:cry:

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant :)

Det første jeg tenkte da jeg såg cinematic'en for første gang var: ''SLIKT er det som er verdt en skikkelig kino premiere!''

Blir forundret om det aldri kommer en film ''om'' WoW, der det f.eks. blir stor krig mellom Alliance og Horde, og vi får en skikkelig innføring i den grusomme krigen som foregår :p

Edit 1: Tauren's er søte, ikke første prioriteten min når det gjelder KoS! :)

Edit 2: Stakkars pet'en til Dvergen :(

Edit 3: Nå holder det med edit's :yes:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Innføring?

Har du ikke fulgt med siden WC1? :p

Men film ja!

Det vil eie sånn at halvparten er nok:P

Og hva er det crappet med "Thank you for understanding"?

Jeg forstår ikke.

Hvorfor får jeg ikke spille?

Hvorfor er serverne nede igjen?

I... Crave... WoW!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...