HappyHerb Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Men for %¤% jeg logget jo meg aldri av, ble bare kastet ut akkurat i det jeg gikk inn I Uldaman Instance. .... og nå er jeg her Lenke til kommentar
KO- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Håper vi alle har lært noe i dag......LOGG DEG ALDRI AV WoW! Etter 24 timer sammenhengende pålogget, blir en vel disconnected.. Har hendt meg en del ganger... logg dere nesten aldri av WoW (?) Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hver gang det er problemer med servere etc. fra Blizzard's front, jo da setter jeg meg ned og ser Cinematic'en til WoW x-antall ganger Elsker den cinematic'en, alvårlig talt, den er med enkle ord: vakker! Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Authentication server nede, flott Lenke til kommentar
KO- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hver gang det er problemer med servere etc. fra Blizzard's front, jo da setter jeg meg ned og ser Cinematic'en til WoW x-antall ganger Elsker den cinematic'en, alvårlig talt, den er med enkle ord: vakker! Den er ganske kul, skulle ha vart lengre. Nei vent, en data-animert WoW lang film hadde gjort seg (spesiellt i slike server nede tilfeller) Endret 28. juni 2005 av KO- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Enig der, den filmen er uutrolig god....aner en langtilm en gang i fremtiden .. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Stygge tauren som er ekkel mot bjørnen Ellers er filmen pen PS: Tauren er rå! Ingen tvil om det, men det blir litt feil med en tauren som moser hodet* til en bjørn. Tauren skal jo elske det levende etc. *Det er det JEG tror at skjer på slutten av filmen der tauren moser ett eller annet. Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Mulig det, men Taurenen blir jo skutt på av den muskuløse dvergen rett før bjørnen angriper ham. Så jeg synes egentlig det er greit at Taurenen slår litt OT: ja, dumme server, jeg var i wow humør akkurat nå Endret 28. juni 2005 av Sykkel Lenke til kommentar
KO- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Arrrrg, og min character som står veldi uheldi plassert akkuratt nå (midt ute i skogen, ett sted der dyr patruljerer). Så snart den store bjørnen respawner er jeg død! Blizzard tech-crew kan brenne! Æsj. Jeg gir opp jamringen...... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg ser også den filmen hver gang serveren er nede Kunne gjort den enda bedre ved å ta med alle classene og rasene. Langfilm ftw? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hver gang det er problemer med servere etc. fra Blizzard's front, jo da setter jeg meg ned og ser Cinematic'en til WoW x-antall ganger Elsker den cinematic'en, alvårlig talt, den er med enkle ord: vakker! Jeg hadde helt glemt hvor utrolig denne filmen er Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Mulig det, men Taurenen blir jo skutt på av den muskuløse dvergen rett før bjørnen angriper ham. Så jeg synes egentlig det er greit at Taurenen slår litt OT: ja, dumme server, jeg var i wow humør akkurat nå Men kunne ikke man fått sett at tauren hadde mos trynet til dvergen da? Stakkars bjørnen er jo bare styrt av en tåpelig dverg. OT: Logget meg av for å hente sykkel til kamerat. Når jeg kom tilbake, voila: "Due to unforeseen technical difficulties, the authentication server is currently unavailable, preventing from logging into the game, the World of Warcraft Forums, and Account Management. Our technical team is working on solving the issue; we will inform you as soon as the problem has been fixed. Thank you for your understanding." Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Alt for mye fokus på dverger i den filmen.. Mer Tauren, takk!! Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ja, ikke sant Det første jeg tenkte da jeg såg cinematic'en for første gang var: ''SLIKT er det som er verdt en skikkelig kino premiere!'' Blir forundret om det aldri kommer en film ''om'' WoW, der det f.eks. blir stor krig mellom Alliance og Horde, og vi får en skikkelig innføring i den grusomme krigen som foregår Edit 1: Tauren's er søte, ikke første prioriteten min når det gjelder KoS! Edit 2: Stakkars pet'en til Dvergen Edit 3: Nå holder det med edit's Endret 28. juni 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 FLott akkurat før jeg for første gang skulle inn i sm. Så går hele world serveren faen meg ned. FAEN AS. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nei, F**N så irriterende dette var!!! Da blir det CS resten av kvelden... Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Uff. Da rakk jeg ikke å spille WoW før jeg må legge meg Skall opp på jobb kl 5... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Innføring? Har du ikke fulgt med siden WC1? Men film ja! Det vil eie sånn at halvparten er nok:P Og hva er det crappet med "Thank you for understanding"? Jeg forstår ikke. Hvorfor får jeg ikke spille? Hvorfor er serverne nede igjen? I... Crave... WoW! Lenke til kommentar
tinka02 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Så er det jo spesielt kjekt når det er dt snart også Lenke til kommentar
Izor Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 BÆ! utrolig irriterende jaja, får finne på noe annet da Noen som har peiling på når den kommer opp igjen, er det en mulighet for at vi får spille i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå