zoqiet Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette problemet er stort, tror personlig det kanskje er den nye windows patchen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434199 Jeg har ikke sp2 installert, så den er det ikke Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Telenor kundeservice bekreftet at de har et problem med forbindelsen til enkelte destinasjoner utlands. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette problemet er stort, tror personlig det kanskje er den nye windows patchen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434199 De nye Windows (XP) patchene la jeg inn på forrige Onsdag (de ble lansert på Windows Update på Tirsdag). Det har ikke noe med det og gjøre. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette problemet er stort, tror personlig det kanskje er den nye windows patchen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434199 er nok ikke det...... nå har det gått en time, og telenor har ennå ikke bekreftet noe som helt. skal vedde på at de ikke har merket det engang...... må jeg ringe en uvitende telefon support dude som har sommerjobb å kjefte ham opp? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette problemet er stort, tror personlig det kanskje er den nye windows patchen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434199 er nok ikke det...... nå har det gått en time, og telenor har ennå ikke bekreftet noe som helt. skal vedde på at de ikke har merket det engang...... må jeg ringe en uvitende telefon support dude som har sommerjobb å kjefte ham opp? må nok det ja Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Har sendt epost jeg. Men den blir jo ikke sett på før i morgen :-\ EDIT: Da er WoW oppe og kjører igjen! Endret 19. juni 2005 av bidz Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Ringte netopp og de bekrefta at det var problemer med oppkobling mot enkelte utenlanske servere... De jobber med saken og regner med at det er iorden i løpet av kvelden EDIT: Hey, wow sidene poppet opp nå!! Endret 19. juni 2005 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) En i guilden har telenor, og wow funker hos han.:/ Edit: Funker nå! Endret 19. juni 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) funker igjen nå , men nå er laggen tilbake :S : telenor Endret 19. juni 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 håper noen finner det ut snart, evt. at det åpner seg igjen.Jeg var midt i ett raid til XR FFS! =/ HAHAA, reiser du på raid til xr? der er det jo "mange" uansett så er det rimelig kjipt når det er nede, men for å være helt ærlig tviler jeg på at det er blizzard denne gangen, har hatt problem med WoW hele uken og det samme har alle med telenor jeg har snakka med. Guildmates i england eller sverige har ikke merka noe. Moro-raid med guildet da, Storm@Frostwhisper BTW, for HK og generell PvP. Kjekkere å få ut aggresjonen i et samla raid enn å gå rundt å ganke lowbies 10 lvls mindre enn deg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) *feilpost* Endret 19. juni 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det bare jeg som sliter med å komme inn nå? Forsøker å komme inn på Silvermoon. Lenke til kommentar
tinka02 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 HUff, har problemer med å komme meg inn på silvermoon også. De ande serveren ser ut til å virke helt fint. Står connect, og etter en stund så blir jeg disconnected, Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er så standard. De serverene hvor jeg har characters på, virker ikke. Silvermoon og Skullcrusher er døde. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Silvermoon, Skullcrusher, Shatterd Hand, Shadow Moon og Stormreaver. Ser dere mønsteret? Litt rart at alle start på S. Egentlig. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 åååååÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 HATER BLIZZ!! Akkurat ferdig me Deadmines med min nye char, skulle til å loote WC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så kom den jævla disconnect! Kommer faen ikke på igjen! SATAN! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Shattered Hand er neeedeeeee!! :( Edit: skriveper Endret 20. juni 2005 av skjøge Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Startet å spille med vennene mine nå for 5 min siden og når jeg kommer inn (for første gang i historien) så blir jeg kasta ut av serveren (Runetotem). God start eller hur? edit: Post 1337 Endret 20. juni 2005 av Equerm Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Klarer mange ganger ikke å logge på med mine chars, og med en gang jeg kommer inn, så klikker det totalt.... spiller på Sylvanas... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå