Entity extraction Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) (Test server-trix patchen ja...) Laster ned 1.50 patch, men den står på 98% og har gjort det lenge Hva er server triks? Er det ikke andre måter å laste ned patchen? V Endret 8. juni 2005 av vetle Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jeg også er på jakt etter en alternativ måte å få ned patchen på.. å få portene forwardet til meg lar seg ikke gjøre idag, så nå sitter jeg her med skjegget i postkassa og 0.0 i transfer speed :-( Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det bare jeg som ikke kommer meg inn? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Min stopper opp på "Authenticating..." :/ Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Min stopper opp på "Authenticating..." :/ Samme her. Og lar jeg den gå lenge så kommer det til "retriving cara...." men så blir jeg alltid disconnecta. Uansett om jeg prøver og bytte realm og... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 virker som om ALT datt ned nå, artig det, midt i en instance... V Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Artig når 40 folk står utenfor Onyxia's Lair og venter Ingen kommer inn... Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 oko. nå ble jeg litt småoppgitt: sittet å spilt siden kl 15 idag. skulle relogge med en annen char på samme server, som tilfeldigvis var Ghost. skulle så resurrecte denne karakteren, men det funka ei. derfor tenkte jeg "jaok! da får jeg exite hele spillet og starte det igjen da. se hva som skjer...". and so I did. dette førte til at jeg ikke kommer inn lengre. som andre her stopper jeg på "authenticating" Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kan se ut som ting er på vei nedenom og hjem ja... :S Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noe som irriterer meg er at aldri blizzard kommer med en kunngjøring om a det er trøbbel. Dem skriver bare etterpå at ting har blitt løst. Får jo ingen varsel på om det skjer noe... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det som irriterer MEG, er at serverene går ned etter hver oppdatering... Ikke med ei gang det er oppdatert, men gjerne flere timer etterpå....... Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kommer for å sutre her da , kommer ingen vei med noe. Prøvde meg på en ny char på ny server, neida DISCONNECTED Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Alle serverne er nede nå pga battlegrounds, sånn går det når alle vil ha "shiny new functions!!11one" på en gang Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Zenedar er nede fra når du skal se charachtern din, du kommer aldri så langt Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Prøver å laste ned patchen, men etter 2 timer har den bare kommet til 15%... Edit: Skriveleif Endret 8. juni 2005 av shizz kebab Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kom meg inn på Deathwing nå ihvertfall! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) blabla Edit: Bare kødda Alt årna seg nå plutselig Endret 9. juni 2005 av kristteo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå