Con Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Community sidene virker heller ikke.... Alt er nede virker det som.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ser ut som login servren (e) er oppe igjen, får feilmeldingen "world server is down". Ser ikke ut som det ble noe spilling i kveld Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ser ut som login servren (e) er oppe igjen, får feilmeldingen "world server is down". Ser ikke ut som det ble noe spilling i kveld Samme her... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg kom nettopp inn, men logget ut igjen, sitter og ser en film nå. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) - - - Edit: Endret 1. juni 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Myx Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det ser ut til at ting begynner å komme på plass, men "Emerald Dream", som jeg spiller på er fortsatt utilgjengelig Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noe merkligere nå Noen på samme server i min guild for nå logget in andre ikke, enda merkligere er det at en for logget in med Alliance karakteren sin mens han ikke for logget in med sin Hord karakter (som han bruker) Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Og så var det på an igjen.... WORLD SERVER IS DOWN!!!! *jamre jamre i natten..... aaargh... Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Server restart på Zendar, forhåpentlig varer ikke det så lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ah, har vært uten data i 4 uker Så skal jeg spille wow! Men nei, der tok jeg feil... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bare jeg som ikke får Burning blade opp i realmlistene ? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 dette er egentlig ikke on topic, men må bare "blow some steam" kontoen min ble suspendert i 72timer! aarghhh! bare fordi navnet på character var mullakrekar på en rp server! (vet det egentlig var litt drøyt da) hva skal jeg gjøre nå? noooooooooooooo....jaja, får skifta navnet så jeg slipper å begynne på nytt.... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hva er det som skjer på BB nå? Får ikke logget inn... Endret 5. juni 2005 av superreven Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) dette er egentlig ikke on topic, men må bare "blow some steam" kontoen min ble suspendert i 72timer! aarghhh! bare fordi navnet på character var mullakrekar på en rp server! (vet det egentlig var litt drøyt da) hva skal jeg gjøre nå? noooooooooooooo....jaja, får skifta navnet så jeg slipper å begynne på nytt.... 3 døgn var litt drøyt synes jeg, men så er det vel den eneste måten til å få folk til å ta reglene alvorlig på også. Dessverre. Jeg fikk også warning da jeg spilte på RP-server. Navnet jeg brukte var Complexion, og det var det noen som rapporterte. RP-servere er nok kun for de som lever seg mer inni spillet enn det jeg gjør, selv om jeg forestiller meg at det er veldig koselig der. Endret 5. juni 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heh, vel, jeg spiller på samma servern som Amarios, og kan ikke si jeg møter så alvorlig mye rp. Skulle heller ønske det kom en pvp-server med rp-regler, slik at man kan pvp'e uten å møte på "HaxxorJens" osv Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Driver å laster ned 1.5.0 patchen nå, og den har stoppet på 51.80 av 49.25 MB Lenke til kommentar
donald D Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 For ikke lastet ned noe jeg Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Driver å laster ned 1.5.0 patchen nå, og den har stoppet på 51.80 av 49.25 MB hehe, det gjorde 0.5.0 patchen også nøyaktig samme MB :S men, det sto nå på i en god stund... så funket det. (Test server-trix patchen ja...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå