Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle ønske dette spillet ikke var så sinnsykt bra slik at jeg bare kunne kuttet ut hele skiten.

Edit må nevne at jeg har hatt store problemer med spillet hele veien - fesk hver gang jeg leverer et quest blir jeg logget av å må prøve å logge meg på div ganger for å komme inn igjen, for å nevne en av dem

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
skulle ønske dette spillet ikke var så sinnsykt bra slik at jeg bare kunne kuttet ut hele skiten.

Edit må nevne at jeg har hatt store problemer med spillet hele veien - fesk hver gang jeg leverer et quest blir jeg logget av å må prøve å logge meg på div ganger for å komme inn igjen, for å nevne en av dem

Det kan fikses. Det er en velkjent bug hvis du har et hovedkort i nForce 3 serien eller senere...

Gå til nettverkstilkoblinger.

Høyreklikk - egenskaper.

Under "Generelt" klikker du "Konfigurer" (Koble til med)

På det nye vinduet trykker du "Avansert"

Velg "Checksum Offload" og sett denne til "Disable"

Fix ferdig, og du blir ikke kasta ut igjen fra WoW.

Dette gjelder bare for nForce v 3 og 4 som jeg vet.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Det kan fikses. Det er en velkjent bug hvis du har et hovedkort i nForce 3 serien eller senere...

Gå til nettverkstilkoblinger.

Høyreklikk - egenskaper.

Under "Generelt" klikker du "Konfigurer" (Koble til med)

På det nye vinduet trykker du "Avansert"

Velg "Checksum Offload" og sett denne til "Disable"

Fix ferdig, og du blir ikke kasta ut igjen fra WoW.

Dette gjelder bare for nForce v 3 og 4 som jeg vet.

Vel, jeg har nForce 4 og har ikke dette problemet...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
Det er fordi det gjelder ikke alle kortene, men de fleste !

Vel, nå nekter Telenor meg å komme online, ifølge WoW så har ikke jeg internett koblet til :/

Vel, jeg har tele2 og det funker ikke til meg heller :( Jeg trur ikke det er Telenor som nekter deg det nå iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...