Rascal Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 JEG VIL OGSÅ INN !! ( som om ingen andre vil.. ) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Min er fremdeles nede, ser ut til at det bare er et tidspørmål Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jamre, kommer ikke inn... /Cyrus Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Stakkars login server hvis de er oppe igjen Lenke til kommentar
henke penke Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Æsj, min er fortsatt nede ... noen på sunstrider som har kommet inn? Lenke til kommentar
henke penke Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Godt at vi har en egen jamretråd! Jamre-jamre! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Stakkars login server hvis de er oppe igjen Den er nok ikke det nei... Jeg som tenkte jeg skulle ha en fiiin kveld med WoW etter jeg så starwars på kino........ Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Og jeg som ringte til telenor og kjeftet dem huden full Trodde de hadde problemer med sentralen sin. (igjen ) Endret 1. juni 2005 av ulv Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det er vel ikke lenge til før det kommer en lov mot wow siden det skaper for mye avhengighet Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det er vel ikke lenge til før det kommer en lov mot wow siden det skaper for mye avhengighet da flytter jeg Lenke til kommentar
tinka02 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Der datt jeg ut igjen. Så får bare vente å se når kommer inn igjen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) skulle ønske dette spillet ikke var så sinnsykt bra slik at jeg bare kunne kuttet ut hele skiten. Edit må nevne at jeg har hatt store problemer med spillet hele veien - fesk hver gang jeg leverer et quest blir jeg logget av å må prøve å logge meg på div ganger for å komme inn igjen, for å nevne en av dem Endret 1. juni 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) skulle ønske dette spillet ikke var så sinnsykt bra slik at jeg bare kunne kuttet ut hele skiten. Edit må nevne at jeg har hatt store problemer med spillet hele veien - fesk hver gang jeg leverer et quest blir jeg logget av å må prøve å logge meg på div ganger for å komme inn igjen, for å nevne en av dem Det kan fikses. Det er en velkjent bug hvis du har et hovedkort i nForce 3 serien eller senere... Gå til nettverkstilkoblinger. Høyreklikk - egenskaper. Under "Generelt" klikker du "Konfigurer" (Koble til med) På det nye vinduet trykker du "Avansert" Velg "Checksum Offload" og sett denne til "Disable" Fix ferdig, og du blir ikke kasta ut igjen fra WoW. Dette gjelder bare for nForce v 3 og 4 som jeg vet. Endret 1. juni 2005 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kommer ikke inn.... Hva skal jeg gjøre nå da?? Husker ikke engang hva jeg pleide å gjøre om kveldene før jeg fikk WoW... Håper de snart får ordnet det! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 skulle ønske dette spillet ikke var så sinnsykt bra slik at jeg bare kunne kuttet ut hele skiten. Edit må nevne at jeg har hatt store problemer med spillet hele veien - fesk hver gang jeg leverer et quest blir jeg logget av å må prøve å logge meg på div ganger for å komme inn igjen, for å nevne en av dem Det kan fikses. Det er en velkjent bug hvis du har et hovedkort i nForce 3 serien eller senere... Gå til nettverkstilkoblinger. Høyreklikk - egenskaper. Under "Generelt" klikker du "Konfigurer" (Koble til med) På det nye vinduet trykker du "Avansert" Velg "Checksum Offload" og sett denne til "Disable" Fix ferdig, og du blir ikke kasta ut igjen fra WoW. Dette gjelder bare for nForce v 3 og 4 som jeg vet. Vel, jeg har nForce 4 og har ikke dette problemet... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er fordi det gjelder ikke alle kortene, men de fleste ! Vel, nå nekter Telenor meg å komme online, ifølge WoW så har ikke jeg internett koblet til :/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er fordi det gjelder ikke alle kortene, men de fleste ! Vel, nå nekter Telenor meg å komme online, ifølge WoW så har ikke jeg internett koblet til :/ Vel, jeg har tele2 og det funker ikke til meg heller Jeg trur ikke det er Telenor som nekter deg det nå iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå