ChrchBrnr Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dere kan enkelt finne ut om det er deres ISP eller Blizzard som er problemet.. Test utenlandske sider, spill et annet spill etc.. er det høy ping etc på dem også så er case closed. Jeg har null problemer med innenlands sider men sliter som pokker med utenlandet akkurat nå. Kan virke som om det er noe galt nede i europa en plass eller.no Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Aszune er nede nå! ingen slår pingen min : 8746ms når jeg ble disconnecta! Først kom en stor lag, sekundet etterpå var halvparten av alle folka i IF nede i ''Kløfta'' Nei! Les posten til ChrchBrnr før vi skylder på Blizzarrd. EDIT: Eller kanskje ikke... Nå sliter jeg ikke mot utlandet lenger, men sliter mot Blizz. Endret 1. juni 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vell, nå har det seg sånn at jeg faktisk bruker Nextgentel.Skyld på Blizzard. De kan fortsatt bruke samme samarbeidspartner doh Telenor bruker ikke de minste samarbeidspartnere akkurat så det kan nok være fler isp'er enn telenor som har problemer.. Jeg tror neppe at telenor / samarbeidspartnern har skylda, det var da flere enn de norske spillerne som sleit. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette kan ta lang tid! Basert på hva? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bare å vente det da, men den amerikanske siden er da oppe og forumet. Kan da bruke tiden i mens til å se på tv. Eller lekser Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Pine! hadde akrobat fått 5 til BRD så opplevde eg massivt lag. regna med det var modemet, så skulle bare resette det. Men nå kommer eg søren meg ikke innigjen. En kompis er inne, så det er veldig rart. bor i Østfoll, har bluecom og serveren er Earthenring... Hva skjer a? Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva skjer a? Ingen ting, Tingeling... Edit: Jeg har meget lite å gjør atm... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det fikk plutslig jeg og.... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er WoW pluss sie nede atm? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Åjadda! ta en titt på real statusen Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Åjaa! ta en kikk på realstatusen!wtf?! hvorfor så mange? står da ikke noe særlig dær Lenke til kommentar
Choo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg kommer ikke inn på shadowmoon -.- ikke inn på serverstatussiden heller.. -.- jeg var i BRD.... x_____x Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De Engelske medlmene i min guild for heller ikke logget seg på nå Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jaja, der røyk den sjansen til å lvle .. jeg skjønte det var noe galt når jeg spaserte rett forbi nesa på noen lvl 55 fire elementals rett før jeg fikk disc :-p Lenke til kommentar
zilch Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nextgentel har vist ingen driftsproblemer. Ser ut som om det er noe humbug hos blizzard. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ingen tvil om det lenger Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Og så mens onyxia er på 7% =/ Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Virker som det er noe krøll med loginserverne, serverne er oppe da en venninne er logget inn Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, der er jeg inne! Virker som om det funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå