henry14 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Broken Blade ned? tror det kommer meg ikke inn ihvertfall Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Alle servere nede? Får ikke logget inn Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 datt serverene ned nå? blei plutselig disconnected... hadde akkurat begynt i SM.. sittet en time for å finne gruppe Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vet ikke om jeg skal le eller grine... her var det mye rødt! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 For andre gang av to mulige detter Broken Blade ned når jeg er midt inne i Zul'Farrak. Ser ikke ut som jeg vil få fullført ZF noen gang Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kommer meg ikke inn på Sunstrider nå. :\ Den vises heller ikke på realm status siden. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 A) der "ruler" jo når du opplever server kræsj midt i en instance... b) selv om de har dobbelt opp med servere kræsjer jo begge (de har tydeligvis problemer idag, bloodhoof har vært nede flere ganger) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 bloodhoof har vært nede flere ganger Draenor har vært ganske så ustabil i dag Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 og jeg som blei drit forbanna på det trådløse nettverket men seff var det serveren! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 sover tech-crew til blizzard eller??? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 sover tech-crew til blizzard eller??? Nei de tar bare sin 2 timers lange kaffe pause. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som visste at Thundgot faktisk er norsk? Interview with Thundgot Hmm, hadde vært moro å fått han inn på gamer forumet... med mindre du er her allerede Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som visste at Thundgot faktisk er norsk? Interview with Thundgot Hmm, hadde vært moro å fått han inn på gamer forumet... med mindre du er her allerede festlig! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Man må bare regne med at det kan skje når det er et så stort antall besøkende hver dag.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Seriøst!!! Bloodhoof nede igjen... ruler når du er midt i en instance... ikke forstår før hva dere har klaget over, men den siste uka har bloodhoof fallt ned MANGE ganger F**E Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jøss, det jeg skrev på denne sida ble sletta av noen - sikkert en mod jaja, får vel slutte å kødde da, men ville satt pris på om jeg ihvertfall fikk beskjed om at jeg gjorde noe "ulovlig" Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som visste at Thundgot faktisk er norsk? Interview with Thundgot Hmm, hadde vært moro å fått han inn på gamer forumet... med mindre du er her allerede festlig! What faction would you prefer win this final battle? Why?Horde! Because I want to keep my main characters and play football with a paladin’s helm in Ironforge Lenke til kommentar
FuZZer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) kommer ikke inn på Al'Akir, serverstatus mener den er oppe Endret 23. mai 2005 av FuZZer Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jøss, det jeg skrev på denne sida ble sletta av noen - sikkert en mod jaja, får vel slutte å kødde da, men ville satt pris på om jeg ihvertfall fikk beskjed om at jeg gjorde noe "ulovlig" Du kødda ? Det er mer spam det du holdt på med og når du vet det selv, og du skrev det selv at du kødda, så har du vel grunnen der ! Ontopic: Zenedar var ustabil igår ingen kunne ressurecte også krasja world server like etter for ett par min etter det jeg vet Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Uææ! Folkens, selv om fjortisserverne er nede, trenger dere da ikke å kødde på Argent Dawn'en "min" Opplever faktisk nå min første kø på Argent Dawn... Tror ikke jeg skal dra til IF med det første Edit: Skrive-Ulf Endret 23. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå