minotir Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sitter og prøver å registere min nye kopi av wow. men når jeg skal signere me blir det DØDS tregt og det tar ca 5 min per side. alle andre web adresser fungerer som det skal. hva kan dette forårsake? er det meg eller er det stor trafikk eller.....? å kommer dette opp etter jeg skriver inn Authentication key: Var sånn til meg og. fikk det til til slutt :D Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg kan komme meg inn på masse realms, men ikke de jeg hovedsakelig spiller på... (Turalyon) Virker som dem vil at vi skal flytte mer utover andre servere i stedet for å okupere de som sliter mest... Edit: Alle serverene på serverlista ser ut til å være oppe å kjøre.... :S Endret 10. mai 2005 av Caddy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du får kontakte en GM og håpe du får spille iløpet av 2 dager ( ) Heh, regner vel med at det ordner seg av seg selv når alt er oppe og går igjen, men ble litt skremt der en stund. Velvel. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå er Argent dawn oppe, men bare Kalimdor :!: Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hm... Zenedar er nede nå, men det står ikke hvorfor på wow forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fra www.wow-europe.com Network issues resolved The platform which includes part of the French and half of the English speaking realms went down approximately one hour ago. The relevant datacenter is now back online, however we'll benefit from the Wednesday weekly maintenance to check all the network fibres. The main cause has been identified and we are checking all other, possibly related, issues to prevent future occurrences. We have identified the problem to be a bug in the software which runs on some of our main network equipment and are now testing an optimised version of this software. Once the optimisation is verified to be working correctly, we will upgrade our system. Thank you for your understanding. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 <meg selv i ingenmannsland> Så, satt fortsatt fast da jeg logga meg inn, men fikk heldigvis en snill warlock til å summone meg til STV, og alt var igjen i sin skjønneste orden. Om noen vil vite hvordan det ser ut i ingenmannsland, ta en titt her; [ Bilde ] Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De restartet zenedar, deretter shutdown, men nå ser alt til å funke bedre ja, er bare i lvl 9 med priest og vanderer rundt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jaja.. da var weekly maintenance flyttet fra fredag til onsdag. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Dette er en bedre tid ja Endret 11. mai 2005 av ulv Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaa....dritt...kommer meg ikke inn på manage account :S [ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp] /WEB-INF/jsp/account/menu.jsp(7,0) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.common.core.ChooseTag" for tag "c:choose"' dritt... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 bloodhoof sliter idag. Har vært restart og nå shutdown Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Merker dette, Emerald Dream og Warsong også.. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ble det ny contentpatch idag? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ble det ny contentpatch idag? Nei, hvorfor skulle det det? Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nei, hvorfor skulle det det? Fordi jeg helst vil slippe å reise til enten Stratholme eller Scholomance for å signe opp til en gruppe vel.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 NEEEI! ALLE REALM'SENE ER NEDE! KOMMER IKKE INN PÅ NOEN! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ooh, blei akkurat disconnecta! Og når jeg skulle logge på igjen stod det at jeg tasta inn feil passord Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Bare Arathor som gikk ned nå? edit: 16:58 Endret 20. mai 2005 av Munch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå