Laman Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har kjøpt meg WoW i dag, men får ikke til å registrere meg. Nettsidene deres har store problemer. Kjipt. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Knela daggerspine akkurat nå eller? Jeg ble plutselig disconnecta Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen andre som kommer inn på daggerspine nå? Ble disconnecta og kommer ikke inn igjen, står bare på "success". Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ble disconnected mens rett før jeg ble ganket av 4 stk horde, og kommer meg ikke inn igjen. BB er selvsagt serveren. Bruttern derimot, han spiller fortsatt videre. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Noen andre som kommer inn på daggerspine nå? Ble disconnecta og kommer ikke inn igjen, står bare på "success". jeg og ble nettopp disconnecta fra Daggerspine..! kjipe greier... står bare på success med meg og... Endret 9. mai 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen andre som kommer inn på daggerspine nå? Ble disconnecta og kommer ikke inn igjen, står bare på "success". jeg og ble nettopp disconnecta fra Daggerspine..! kjipe greier... står bare på success med meg og... Meg og Akkuratt når jeg skulle sette meg ned etter en episode 24 ( ) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Daggerspine er funkis hos meg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er Burning Blade nede? Både jeg og bruttern var i ferd med å ta siste bossen i Uldaman da alt plutselig stoppet opp. Får heller ikke connectet eller noe slikt Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Se på realm status.. er massevis som er nede. Ble kasta ut selv av Dragonmaw. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Se på realm status.. er massevis som er nede. Ble kasta ut selv av Dragonmaw. samme skjedde her Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er Burning Blade nede? Både jeg og bruttern var i ferd med å ta siste bossen i Uldaman da alt plutselig stoppet opp. Får heller ikke connectet eller noe slikt Tror loginserveren datt ned igjen. Om du ikke engang får logga på så er det nok mest sannsynlig ikke selve realmserveren som har falt ned (ikke kun den, ihvertfall ). Menmen, kommer nok opp igjen snart skal du se. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) yupp... alle serverene er nede... Endret 10. mai 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Æsj bæsj, hvorfor skal alt dette gå ut over fredelige rp-servere? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jiipii, var i Zul'farrak skal bli gøy å komme seg ut derifra....... Endret 10. mai 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, alt datt vist ned, lurer på hva problemet er, men alt kommer vel opp igjen om ikke så alt for lenge og da får vi vel vite hva som skjedde Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Var på Wildvine jakt i hinterlands jeg. Plutselig fikk jeg ikke loota den stakkars ulven jeg skulle skinne... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 AKKURAT funnet gruppe til SM, og wham, disca Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 gjør som meg: sett deg ned og unn deg 20 minutter med simpsons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå