Chasseur Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 HAHAHAH! har dere sett Everquest II reklamen på gamespy? Hvis ikke, er den som følger: Why go to W O W Og på neste bilde: Why go to a World of Waiting og neste der igjen: Everquest II, servers up and running (eller noe i den duren) hihihi, falt av stolen jeg . Hm, muligens er denne en anelse feilpostet, men den hører jo hjemme her også.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, nei, synes den var passende jeg. Sjekket accounten til bruttern nå, og den er faktisk aktiv. Ingen problemer med betaling der nå, så det er vel et håp for meg også. For å sikre meg 100%, laster jeg ned EQ2 Trialen, slik at jeg har noe å falle tilbake på. Det eneste jeg kan gjøre, er å taste inn informasjonen på min egen account gang på gang på gang på gang, slik at den kanskje kommer igjennom der også. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ærlig talt, jamring tråder er irriterende uansett, men en sticky er langt mer i veien enn 10-12 normale som forsvinner nedover i forumet... Sånt som dette virker unødvendig og useriøst. Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ærlig talt, jamring tråder er irriterende uansett, men en sticky er langt mer i veien enn 10-12 normale som forsvinner nedover i forumet... Sånt som dette virker unødvendig og useriøst. Ikke verre enn at du unngår å skrive i denne tråden, samt ikke går innpå den. Jeg skjønner hvor forbanna du blit Complexion, holdt på å delete min char igår , i sinne, ( gudskjelov at jeg ikke gjorde det, lvl 50rogue ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nei NÅ får det være nok! Der gikk world-serveren! Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nei NÅ får det være nok!Der gikk world-serveren! ja, HVER jævla dag. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Endelig er det en dag jeg har tid til å spille en del så går jammen Burning Blade serveren ned Pokker ta!! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Endelig er det en dag jeg har tid til å spille en del så går jammen Burning Blade serveren ned Pokker ta!! Stemmer det ja! Hissigt... Noen som kan linke til en god side som presenterer Everquest II (basics) - for en uinnvidd? Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Menn sånn helt seriøst. Har blizzard uttalt seg om dette her? Hver gang jeg sjekker sever status er det KUN burning blade servern som er nede. Må være den mest ustabile servern, skal de ikke fikse det snart? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gleder meg til flytte-turen kommer til BB.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Selfølgelig er det kun EN server nede...gjett hvem...BURNING f***ing BLADE!! gaaaah Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvor lenge har de planlagt å holde denne serveren nede nå? Jeg kjeder meg som et svin! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hehe.. Jeg rister litt oppgitt på hodet mitt nå. For 3. gang på 3 dager så står det at jeg ikke har betalt. Og når jeg prøver å komme meg inn for å betale så er det en error på siden til Blizzard. Hmm.. ser ut til at drømmen om lvl 60 i løpet av påsken er på vei ut ja... Errorbeskjed: [servletException in:/WEB-INF/jsp/account/creditCard.jsp] /WEB-INF/jsp/account/creditCard.jsp(93,119) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.rt.core.OutTag" for tag "c:out"' Endret 21. mars 2005 av Radhoo Lenke til kommentar
Omar Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette er UHØRT! UHØRT sier jeg!!! Jeg har opplevd UTALLIGE problemer. Både med in-game issues, og connection problems. Jeg orker ikke nevne noen av mine tidligere problemer. Nå i dag har et tilsynelatende nytt (for min del) problem oppstått. "You have used up you predpaid game time" bullsheit. Dette er bare piss. Grunnen til at jeg ikke spammer de offisielle forumene er at jeg ikke får logget inn der. Sånn har det forresten vært den siste uka. Det er uforstårlig for meg at det er mulig å ha så mange problemer i et spill. Samtlige betaer har fungert mange ganger bedre. Jeg bryr meg LITE om hva som har skjedd med tidligere MMORPS, fordi jeg forventer å få spille når jeg vil (utenom vanlige nedetider fredager 07.00-11.00)!! Kommer dette til å fortsette blir jeg vel tvunget til å legge opp min karriere som WoW spiller/fanatiker (?) :!: Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Får vel bidra jeg også da: Jeg lusket runt i Barrens med min main char. Så kræsjet spillet... slik skjer. Bildet frøs og jeg måtte restarte maskinen. Fyrte så opp WoW igjen og skulle logge inn med char'en igjen. Valgte char og realm, loadebaren kommer kun til halv og spillet fryser eller krasjer til desktop... rart. Det som er enda rarere er at jeg kan bruke mine andre chars på den samme serveren, men ikke den ene... Noen flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) jeg ble overraska nå: "World server down" har aldri hendt meg før skjønner dere Endret 24. mars 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå har vel Burning Blade vært nede ganske mange ganger i løpet av kvelden. UFF Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Nå har vel Burning Blade vært nede ganske mange ganger i løpet av kvelden. UFF Faan! btw: fikk den beskjeden om at jeg hadde brukt opp spilletiden min. Prøvde så senere og betale på nytt, men fikk error. Det ordnet seg heldigvis plutselig rett etterpå. Endret 24. mars 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ah hater nede tid deathwing er nede no kl 23,51 gneg!!!!!!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå begynner jeg å bli lei for fa**! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå