Entity extraction Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 tja, kommer ikke inn på the maelstrom jeg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Måtte jobbe dobbelt i går, altså fra 10.00 (etter to timer skole) til 21.00, så jeg fikk ikke engang skrudd på PC-en før jeg var i seng. Fungerer ting greit, eller var det mye av og på med serverene i går? Lenke til kommentar
flakken Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min realm (Khadgar) hadde noen bizarre problemer. Ofte når man logget ut så ble characteren stående i game verdenen, klarte å lage et 100% fulltallig guild oppmøte med alts og mains og det hele stående rundt om kring. Outlands og Eastern Kingdom world serveren gikk ned konstant, mens Kalimdor gikk kanskje ned en eller to ganger. Instances var for det meste problemfrie, annet enn de obskure lagspikene som kom en gang i blant. Var noen småproblemer med BG's også, joinet man som gruppe så fikk members ofte opp "Transfer aborted, instance not found" og de måtte entere manuellt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hver eneste gang jeg tar av "Read only", så bare går den automatisk på igjen? What am i doing wrong? ;< Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må si Stormscale sliter nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 LOGIN SERVERS ER NEDE OMGOMGOMGOGM Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Emerald dream (i Blackout battlegroup) hadde store problemer i flere timer i dag før de endelig tok ned hele battlegroupen. Har vært skikkelig ille med lag de siste dagene. Håper Blizz får fikset dette snart, og får serverne back online. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hmm... Jeg har ikke hatt noen problemer på emerald dream i dag. Men det er KØ for å komme inn:( Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH 1200 i kø på Grim Batol. Ikke at jeg dør her eller synes det er så ille men, akkurat det og vente i en time for å spille et spill jeg betaler 100 kr/mnd for (og har lagt flere tusen kroner i fra før over flere år) er litt teit. Edit: ikke èn time, flere timer, yay Endret 19. oktober 2008 av tmg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH 1200 i kø på Grim Batol. Ikke at jeg dør her eller synes det er så ille men, akkurat det og vente i en time for å spille et spill jeg betaler 100 kr/mnd for (og har lagt flere tusen kroner i fra før over flere år) er litt teit. Edit: ikke èn time, flere timer, yay Hehe, skjønner godt folk er irritert. Men samtidig ha i bakhode at det er en rimelig stor patch som akkurat er kommet ut. Og ikke minst hvor stabilt spillet er sån ellers..WoW er jo tros alt referanse spillet for alle mmorpg spill der ute. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ble møtt av en kø på 1k i går jeg også, det er i disse stunder man savner den low-populata serveren man spilte på før i tida Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er i disse øyeblikk man hater PvE>PvP forandringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Håper mange går over til deathwing, jeg. Lite aktivitet der forholden til kazzak og stormscale ihvertfall. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det NGT som sliter eller hva? Syns jeg får regelmessig disconnect fra WoW, når for.eks jeg driver i AV. Har ikke noe brannmur på eller noe slikt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva skjer med at denne tråden her har dødd helt? Passer vel fint å dra den opp nå, siden jeg akkurat kom hjem fra jobb - og jammen var ikke alle realmene offline. Litt av en overraskelse må jeg si. Greit at Lunar Festival starter i dag, men det burde vel ikke være nødvendig å ha ned serverene såpass lenge? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Må si Stormscale sliter nå. /agree Får stadige dc's og lag på omtrent alle aktiviteter altså stormscale var jo fælt før, sånn lag nå og da, men nå har det tatt helt av.. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er ofte kø, lagg, spikes og DC på Sylvanas PvP. I går så sloss jeg mot 1 mob også plutselig 4 (pats). Er vanligvis sånn ved raid tider, under events er det ekstremt ille.. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Buhuuu :-( Dragonblight nede. Gleda meg til å logge inn og prøve dual spec! Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 om har merker alle på frends list er vekke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå