Zelda_ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 FFS! EG VIL INN OG DENGE GAYELFER I HODE MED TO SVÆRE SVERD!!! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kom inn, men loadinga tar forever Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 det er loadinga som er problemet...... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jadda.. background downloadern hadde gjort jobben for meg, måtte nedlaste kjappe 50MB. Serveren min kommer opp, jeg er inne. Alt ser.. rævva ut! Som forventet var de fleste addons out of date, og jeg begynner det morsomme addonoppdateringhysteriet. Nye versjoner, trege servere og mye banning. Endelig ferdig med oppdatering, og jeg skal logge inn. 5 min på retreiveing character list, men i forhold til de på VT som ikke kommer så langt er jeg fornøyd. Føler loadinga er raskere, selv om jeg har en ganske betydelig addon folder på 50mb+, hvor questhelper består av rundt halvparten. Men neida, i den rundt 2 sek lange loadinga over, så er det bom stopp og ikke videre. Så begynner leken hvor man finner ut hvilken addon som ødelegger nå da. 5 min på retreiving character list, og bom stopp. Og nå gikk Stormscale ned. Sigh, jeg spør som over. Hvorfor orker jeg å logge inn på patchday. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg fått sett på kongen som har kommet tilbake i stormwind, og sjekka ut Stormwind Harbor. Virkelig et fint sted! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Akkurat som før, vist mounten har forsvunnet fra baggen går du på character tablet, så er det et sheet der som heter ''pet'' uansett class, trykk deg inn der og vel mellom mountene dine. Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen andre fra Ravencrash her ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Seffern! Ravencrash og failscale Dette forventet vi eller hur? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 cyclone MÅ oppgraderes snart... er slik som dette anahver content patch.... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 cyclone MÅ oppgraderes snart... er slik som dette anahver content patch.... Gjelder alle wow serverene, grim batol fungerer som regel ikke før etter en dag eller to etter patch Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 datt ut og nå stopper det på loading..zzz Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som bruker ct mod? Isåfall, er det andre som ikke ser achievements ikona osv? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 World Server nede igjen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hm, flere enn meg som måtte fjerne skrivebeskyttelsen på WoW for å i det hele tatt kunne kjøre ''Blizzard Updater'' ? Etter at jeg hadde lastet ned patchen via nedlastningsklienten til Blizzard så kom det opp at WoW.exe var read only. Ser ut til at det funker nå tho. La meg forøvrig til å sove jeg mens patchinga foregikk, ser ut til å være profit så langt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Altså, jeg får ikke installert patchen. Får en error på 75% hver gang, noen som vet svaret? Blir litt desp, jeg vil sjekke out da stuff todaj ;< (Har lasta ned hele patchen og sånt, men får ikke installert). Så at WoW mappa var huket for 'read only', fjernet den nå. Wish me luck :< Men fortsatt, hvis noen har samme problemet, share solutions plx Endret 15. oktober 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg får denne under installeringen hver gang; An error was detected while verifying the contents of the file "C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\enGB\speech-enGB.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can attempt to install again. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. PS: Hvordan ser dere om mappen er merket for "read only" ? Endret 15. oktober 2008 av Ongabonga Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er erroren jeg får. For å sjekke read only, høyreklikker du mappen, og velger egenskaper. Derfra bør det være åpenbart Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Altså, jeg får ikke installert patchen. Får en error på 75% hver gang, noen som vet svaret? Blir litt desp, jeg vil sjekke out da stuff todaj ;< (Har lasta ned hele patchen og sånt, men får ikke installert). Så at WoW mappa var huket for 'read only', fjernet den nå. Wish me luck :< Men fortsatt, hvis noen har samme problemet, share solutions plx Det er jo akkurat det jeg har forklart over Gå inn på World of Warcraft foldern din og huk bort 'Skrivebeskyttet'. Hadde akkurat samme problemet, og det funker helt fint nå etter at jeg tok det bort. Fikk patche med en gang etterpå. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvordan funker serverene nå? Fortsatt lag/ustabile servere, cyclone/shadowsong var jo helt forferdelig i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå