Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke i tvil om at Blizz gjør det de kan.... Men:

Nå er det engang slik at sk nedetid i forbindelse med vedlikehold (eks. patching) kan (og bør) testes på forhånd. Slik får man en indikasjon på hvor lang tid det vil ta som et minimum. Videre legger man inn faktorer som ressurser, antall servere osv osv, samt en sikkerhetsmargin.

Slik sett holder man seg da innenfor den forhåndsvarslede nedetid... stort sett alltid.

 

Jo bedre forhåndstesting og planlegging -> mindre risk for å gå utover varslet nedetid.

 

 

Rikgtig og viktig som Pax1 skriver: ha en alternativ aktivitet klar :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hi,

 

From some of the posts it seems like a DNS issue somewhere that isn't directing you to the correct IP address.

 

Some players have suggested restarting the modem or router, this can help as it will renew your IP address. Leaving it off for longer may also help as it will release the IP address so you can get a new one.

 

As for the DNS you can try refreshing it as this can often solve some connection issues, its quite easy and safe to to do.

 

- Click the Start button then select Run

- In the text box type CMD

- In the DOS window that appears type the following ipconfig /flushdns

 

This will quickly refresh the DNS Table, check to see if you are able to connect to your chosen server.

You can also try renewing your IP address, using the same steps above use the following commands instead

ipconfig /release

ipconfig /renew

Blizzard Entertainment Europe

Technical Support

 

Funka for meg.

Endret av Pomfri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...